علیرضا پاک فطرت: باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر مجلس به موضوع ورزش همگانی و فعال شدن همه ظرفیت های دولت در این زمینه تاکید نمود.

علیرضا پاک فطرت: باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم

به گزارش وبلاگ سایه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه ایران فعال شبکه تلویزیونی سلامت گفت: مجلس آنالیز و اصلاح قوانین حوزه ورزش همگانی را وظیفه خود می داند و معتقد است سیاست های توسعه ورزش باید به سمت پیشگیری به جای درمان حرکت کند.

پاک فطرت اضافه نمود: یکی از مهمترین سیاست های کمیته همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، فعال سازی ظرفیت شهرداری ها و هم افزایی ظرفیت دستگاه های اجرایی است و بدون این هم افزایی تحرک مورد احتیاج جامعه و ورزش همگانی عملا محقق نمی گردد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ظرفیت بالقوه شهرداری ها در حوزه ورزش همگانی اضافه نمود: به وسیله ورزش می توانیم مردم را با شهرداری ها آشتی دهیم و حتی فضایی را فراهم کنیم که مردم با رضایت بیشتری عوارض شهرداری ها را پرداخت نمایند، چراکه هزینه کرد شفاف و ملموس شهرداری ها در حوزه سلامت را به عینه مشاهده می نمایند.

پاک فطرت در ادامه صحبت های خود ضمن قدردانی از کوشش های اجرا شده در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی گفت: وزارت بهداشت هم باید در سیاست های خود بازنگری کند و امیدبخشی به زندگی مردم را در پیشگیری جستجو کند.

وی در سرانجام به ضرورت ایفای نقش مجلس در هم افزایی بین دستگاه های اجرایی تاکید نمود و اضافه نمود: قرار دریافت دستگاه های اجرایی در کنار هم با هدف همگانی شدن ورزش بهترین اتفاق است و مجلس تحقق این امر را با جدیت دنبال خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ سایه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیرضا پاک فطرت: باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا پاک فطرت: باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید