عسگری: بنیادی فر در ملاقات نساجی و پرسپولیس اشتباه تأثیرگذاری نداشت

به گزارش وبلاگ سایه، کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که موعود بنیادی فر در ملاقات نساجی و پرسپولیس مرتکب اشتباه تأثیرگذاری نشده است.

عسگری: بنیادی فر در ملاقات نساجی و پرسپولیس اشتباه تأثیرگذاری نداشت

حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سایه، درباره قضاوت موعود بنیادی فر در ملاقات نساجی مازندران - پرسپولیس گفت: در مجموع قضاوت او مسئله ای نداشت. همانطور که فوتبال بدون اشتباه برگزار نمی گردد و تیم ها و مربیان اشتباه می نمایند، داوران هم اشتباهاتی مرتکب می شوند. با این حال این اشتباهات باید زمانی آنالیز گردد که روی فرایند بازی تأثیرگذار باشد. من اشتباه تأثیرگذاری از بنیادی فر ندیدم.

وی با اشاره به شرایط بد استادیوم شهیدوطنی قائمشهر توضیح داد: شرایط بازی برای دو تیم و نیز داوران نامساعد بود و قضاوت مسابقه هم سخت شد. داور به یکی از بازیکنان نساجی کارت زرد نشان داد که نیازی به اخطار نبود. بنیادی فر داوری باتجربه است که عمر قضاوت او به هشت سال می رسد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط نامساعد زمین استادیوم، آیا بهتر نبود بازی به فردا (شنبه) موکول گردد، به وبلاگ سایه گفت: ما شرایط زمین را از نزدیک ندیدیم. با این حال وجود آب در بخش هایی از زمین دلیلی بر لغو مسابقه نیست. بعضی اوقات شرایط نامساعدی ایجاد می گردد که توپ قادر به حرکت نیست، اما این مسابقه چنین شرایطی نداشت و ما در سال های گذشته، ملاقاتها را با بارش شدیدتر برگزار کردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ سایه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عسگری: بنیادی فر در ملاقات نساجی و پرسپولیس اشتباه تأثیرگذاری نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: بنیادی فر در ملاقات نساجی و پرسپولیس اشتباه تأثیرگذاری نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید