عراقچی دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد

به گزارش وبلاگ سایه، خبرگزاری خبرنگاران- معاون سیاسی وزیر امور خارجه، به نمایندگی از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل سفارت افغانستان در تهران دفتر یادبود قربانیان حمله تروریستی اخیر در دانشگاه کابل را امضا کرد.

عراقچی دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سایه، سید عباس عراقچی در دفتر یادبود قربانیان این اقدام تروریستی، نوشت: اینجانب به نمایندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران قتل دانشجویان بی گناه در دانشگاه کابل در حمله وحشیانه عناصر داعشی را به شدت محکوم کرده و ضمن تسلیت به دولت و ملت افغانستان مراتب همدردی خود را با خانواده های قربانیان این حمله ددمنشانه ابراز می نمایم.

آقای عراقچی افزوده است: تروریسم تکفیری حدی برای جنایت قائل نیست. از افغانستان تا عراق و سوریه و دیگر کشور های اسلامی و از آسیای غربی تا شمال آفریقا و قفقاز و حتی اروپا، تنها بی ثباتی و ناامنی به بار آورده و مردم را عزادار جنایت های خود کرده است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، تاکید کرد: تروریسم مرز نمی شناسد و مبارزه با آن نیز نمی تواند محدود به مرز ها باشد، جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و دولت افغانستان برای مبارزه با تروریسم و رسیدن به صلح و آشتی است.

آقای عراقچی در پایان از درگاه خداوند متعال برای قربانیان این حادثه تلخ غفران الهی و برای بازماندگان آن ها صبر و اجر مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عراقچی دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید