طرحهای در حال ساخت حوزه گردشگری کهک برای 320 نفر شغل ایجاد می نمایند

به گزارش وبلاگ سایه، ایرنا/ براساس اخبار بدست رسیده، طرحهای در حال ساخت حوزه گردشگری کهک برای 320 نفر شغل ایجاد می نمایند.

طرحهای در حال ساخت حوزه گردشگری کهک برای 320 نفر شغل ایجاد می نمایند

علیرضا ارجمندی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: اکنون طرح های در حال احداث حوزه گردشگری کهک که شامل مجتمع های گردشگری، کوشک تاریخی و سفره خانه می گردد در روستاهای ویریج و میم کهک قرار گرفته است که این طرح ها به صورت میانگین 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به این که این طرح ها با سرمایه گذاری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال در حال احداث است، خواهان مساعدت در مورد تسهیل در مسائل سرمایه گذاران و یاری به تامین مالی برای پیشرفت طرح ها شد که به وسیله بخش خصوصی اجرا می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم بعلاوه به احداث 2 طرح در حوزه اقامتی در استان قم اشاره نمود و اضافه نمود: یکی از این طرح ها هتل پنج ستاره ای در بلوار عمار یاسر شهر قم است که 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگری، ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم که از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است و با بهره برداری از آنها 280 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی قم اضافه نموده خواهد شد.

وی اعلام کرد: یکی از اهداف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم آن است که بتواند برای زائران امکاناتی را مهیا کند که از ظرفیت های گردشگری استان استفاده نمایند.

ارجمندی یادآور شد: باید امکانی بوجود آید که زائران قم در کنار زیارت، از اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید نمایند. در این بین رسانه ها نقش بسیار مهمی در معرفی جاذبه های گردشگری قم دارند.

منبع: همگردی

به "طرحهای در حال ساخت حوزه گردشگری کهک برای 320 نفر شغل ایجاد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحهای در حال ساخت حوزه گردشگری کهک برای 320 نفر شغل ایجاد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید