صادقی: خوشحالم که پرچمدار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستیم، حتماً به یک چهارم نهایی صعود می کنیم

به گزارش وبلاگ سایه، محمدباقر صادقی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی شد که تیمش با شکست دادن الاتحاد عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می نماید.

صادقی: خوشحالم که پرچمدار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستیم، حتماً به یک چهارم نهایی صعود می کنیم

محمدباقر صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سایه، با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه بازی برگشت برابر الاتحاد گفت: بازیکنان ما از لحاظ روحی و شرایط فنی در وضعیت خوبی به سر می برند. ما در بازی رفت به دلیل اشتباهات فردی و سهل انگاری در بعضی صحنه ها شکست خودیم، ولی نکته مثبت این بود که در این چند روز روی نقطه ضعف های مان کار کردیم تا برای بازی برگشت آماده شویم.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه اضافه کرد: متأسفانه قبل از بازی رفت این شرایط برای تیم ما ایجاد نشد که چند بازی محبت آمیز در خارج از ایران انجام دهیم که آنهم به دلیل مسائل اقتصادی بود. با این حال کوشش می کنیم تا در بازی برگشت همه چیز را جبران کنیم.

وی با بیان این مطلب که الاتحاد تیم شکست ناپذیری نیست، توضیح داد: الاتحاد پایین تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم، ما می توانیم آنها را شکست بدهیم و مطمئن باشید که در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهیم کرد. تیم ما حتی این شانس را دارد که به مراحل بالاتر هم صعود کند. خوشحالم که در حال حاضر پرچمدار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و امیدوارم با شکست دادن الاتحاد به مرحله بعدی صعود کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن درباره مسئولیت سنگینی که در بازی برگشت بر عهده دارد، توضیح داد: متأسفانه در بازی رفت نتوانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم، ولی در بازی برگشت کوشش می کنیم تا گل نخوریم. گل قاسم حدادی فر هم بسیار مهم بود و همین موضوع می تواند به صعود ما یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: خوشحالم که پرچمدار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستیم، حتماً به یک چهارم نهایی صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: خوشحالم که پرچمدار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستیم، حتماً به یک چهارم نهایی صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید