شوک به بازار خودرو؛ کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها

به گزارش وبلاگ سایه، آنالیز بازار امروز خودرو نشان می دهد محصولات ایران خودرو و سایپا شاهد کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها بوده است.

شوک به بازار خودرو؛ کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها

به گزارش تسنیم، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به ریزش قیمت ها در بازار خودرو گفت: هر چه عرضه خودرو به وسیله خودروسازان بیشتر گردد، قیمت ها قطعا ریزش بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اثر روانی مذاکرات باعث شده تا در هفته های اخیر بازار با شوک شدیدی در قیمت انواع خودرو های داخلی و وارداتی روبرو گردد اضافه نمود: فعلاً خریداری در بازار وجود ندارد. مشتری می داند که با صورت گرفتن توافقات بین المللی میتوان به کاهش بیشتر قیمت ها امیدوار بود و به همین علت مشتریان از خرید عقب نشینی نموده و منتظرند تا ببینند در آینده چه اتفاقی در بازار رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش در هفته گذشته گروه بهمن اقدام به عرضه 175 دستگاه خودرو فیدلیتی پنج نفره، 175 دستگاه فیدلیتی هفت نفره، 250 دستگاه دیگنیتی کرد که این موضوع هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بود.

آنالیز بازار امروز خودرو نشان می دهد کوییک R و پژو 207 دنده ای کاهش 8 میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه نموده اند علاوه براین در بعضی از محصولات ایران خودرو و سایپا مانند ساینا و سمند نیز بازار شاهد کاهش 7 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها بوده است.

منبع: فرارو

به "شوک به بازار خودرو؛ کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به بازار خودرو؛ کاهش 3 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید