شاسی بلند الکتریکی چینی، تهدیدی برای تسلا مدل X ، گزارش تصویری

به گزارش وبلاگ سایه، لی اتو به صورت رسمی شاسی بلند پنج نفره L6 خود را با قیمت های 34,500 دلار و 38,700 دلار، در دو مدل L6 Pro و L6 Max عرضه کرد. اولین تحویل این خودرو هفته آینده شروع می گردد.

شاسی بلند الکتریکی چینی، تهدیدی برای تسلا مدل X ، گزارش تصویری

امیرمسعود عابدین: لی اتو L6 که به عنوان یک SUV میانه تا بزرگ شناخته می گردد، دارای ابعاد 4925/1960/1735 میلی متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی متر است.

دو پیکربندی رانندگی هوشمند AD Pro و AD Max برای این خودرو ارائه شده است. L6 Pro به صورت استاندارد با AD Pro عرضه می گردد که متشکل از 10 دوربین، یک رادار جلو و 12 رادار اولتراسونیک است. L6 Max به صورت استاندارد با AD Max عرضه می گردد که به 11 دوربین، یک سنسور لیدار، یک رادار جلو و 12 رادار اولتراسونیک مجهز است. تراشه این سیستم به وسیله NVIDIA تامین می گردد.

به گزارش وبلاگ سایه ، کابین خودرو از چهار نمایشگر تشکیل شده که شامل یک صفحه نمایش مرکزی، یک صفحه نمایش اطلاعات - تفریح سرنشین شاگرد، نمایشگر کیلومترشمار و یک هدآپ دیسپلی است.

امکانات دیگر شامل سیستم صوتی با 19 بلندگو، ماساژور ده نقطه ای صندلی های جلو و دو پنل شارژ بی سیم 50 واتی است. علاوه بر این، L6 Max به یک یخچال 8.8 لیتری مجهز شده است که می تواند دمای 0 تا 7 درجه سانتی گراد سرمایش و گرمایش 35 درجه تا 50 درجه سانتی گراد داشته باشد.

با خواباندن صندلی های ردیف دوم، حجم صندوق عقب به 1923 لیتر می رسد. از نظر فضای صندلی، فضای سر ردیف جلو 1033 میلی متر، فضای سر ردیف دوم 968 میلی متر و حداکثر فضای پای ردیف دوم 1135 میلی متر است.

نیروی تولیدی از یک سیستم هیبریدی متشکل از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو و موتورهای دوگانه جلو و عقب (برقی)، همراه با پکیج باتری های لیتیومی CATL تامین می گردد. قدرت ترکیبی به 600 اسب بخار قدرت و 529 نیوتن متر گشتاور می رسد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو در 5.4 ثانیه قابل انجام است. کل این سری به صورت استاندارد با یک بسته باتری 36.8 کیلووات ساعتی عرضه می گردد که برد الکتریکی خالص 212 کیلومتر (بر اساس CLTC) و برد جامع 1390 کیلومتری را ارائه می دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

5454

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند الکتریکی چینی، تهدیدی برای تسلا مدل X ، گزارش تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند الکتریکی چینی، تهدیدی برای تسلا مدل X ، گزارش تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید