سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس دانشگاه یاسوج گفت:سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد

یک سالن های ورزشی ـ رزمی، سالن چند منظوره ورزش های همگانی و ساختمان اداره کل تربیت بدنی امروز با حضور مشاورز وزیر علوم، تحقیقات و فناری در دانشگاه یاسوج افتتاح شد.

مشاور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه این طرح ها گفت: سرانه ورزشی دانشگاه یاسوج از میانگین کشوری پایین تر بود که با افتتاح این تعداد طرح سرانه ورزشی این دانشگاه ارتقاء یافت.

دادش پور با اشاره به موقعیت مطلوب جغرافیایی و شرایط آب و هوایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح این تعداد طرح ورزشی شرایط دانشگاه یاسوج برای میزبانی از مسابقات منطقه ای و کشوری فراهم می گردد.

رئیس سازمان دانشجویان کشور بعلاوه به تجهیز این سالن ها اشاره نمود و گفت: سازمان امور دانشجویی آماده تجهیز این سالن ها به لوازم ورزشی در آینده نزدیک است.

داداش پور به سرانه ورزشی دردانشگاه های کشور اشاره نمود و افزود: درحوزه سالن های سرپوشیده 95 صدم متر مربع و درحوزه سالن های باز نیز 2 ممیز 65 صدم افزایش فضا داشته ایم که این شاخص مطلوبی برای دانشگاه ها است.

او با اشاره به نابرابری فضا های ورزشی در دانشگاه های کشور گفت: برنامه ریزی های لازم برای جبران کمبود سرانه ورزشی در دانشگاه های کمتر برخوردار در دستور کار است.

وبلاگ سایه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه طرح ورزشی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید