سامسونگ بعد از 3 سال رتبه اول بازار موبایل آمریکا را از اپل پس گرفت

به گزارش وبلاگ سایه، سامسونگ برای اولین بار پس از سه ماهه دوم 2017 پیروز شده در بازار آمریکا تعداد بیشتری گوشی نسبت به شرکت اپل روانه بازار کند. سهم بازار گوشی های سامسونگ در بازار آمریکا در دوره بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر به 33.7 درصد می رسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش 6.7 درصدی هستیم.

سامسونگ بعد از 3 سال رتبه اول بازار موبایل آمریکا را از اپل پس گرفت

در زمینه افزایش استقبال از گوشی های سامسونگ در آمریکا، مدل های میان رده نقش مهمی ایفا نموده اند و همچنین گوشی های گران قیمتی مانند سری گلکسی نوت 20 و گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 پیروز شده اند توجه کاربران آمریکایی را جلب نمایند.

شرکت اپل با داشتن سهم بازار 30.2 درصد در مقام دوم بازار آمریکا واقع شده است. در گزارش شرکت Strategy Analytics آمده که تأخیر در عرضه سری آیفون 12 باعث شده که این شرکت در بازه تعیین عملکرد همیشگی خود را نداشته باشد. برای یادآوری باید بگوییم که در سال های گذشته معمولا مدل های جدید آیفون در ماه سپتامبر راهی بازار شده اند.

همچنین این شرکت در رابطه با آمار بازار جهانی اعلام نموده که در سه ماهه سوم 2020، گوشی های سامسونگ با بهره گیری از سهم بازار 21.9 درصدی در مقام اول قرار گرفته اند و بعد از آن هواوی با سهم 14.1 درصدی و شیائومی با سهم 11.9 درصدی قرار دارند. در این گزارش آمده اپل طی این مدت توانسته سهم بازار 11.9 درصد داشته باشد که برابر با شیائومی محسوب می گردد. اما حالا که سری آیفون 12 عرضه شده اند، در سه ماهه چهارم امسال بدون شک اپل سهم بازار بیشتری خواهد داشت.

طبق گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، سامسونگ برای بهره گیری از مسائل هواوی می خواهد گوشی های سری گلکسی S21 را حدود یک ماه زودتر از انتظار معرفی کند تا بهتر بتواند جای خالی گوشی های پرچم دار این شرکت را پر کند. در رابطه با پیروزیت آمیز بودن این تصمیم سامسونگ، باید منتظر انتشار گزارش های مربوط به سه ماهه نخست 2021 بمانیم.

  • چرا عرضه زودهنگام گلکسی S21 تصمیم درستی است؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ بعد از 3 سال رتبه اول بازار موبایل آمریکا را از اپل پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بعد از 3 سال رتبه اول بازار موبایل آمریکا را از اپل پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید