زدن 14 گل به کامبوج کار را خراب کرد، ناچاریم عراق را حتما ببریم

به گزارش وبلاگ سایه، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل میزبانش بحرین تن به شکست یک بر صفر داد.

زدن 14 گل به کامبوج کار را خراب کرد، ناچاریم عراق را حتما ببریم

در مورد این بازی رحمان رضایی در مصاحبه با وبلاگ سایه گفت: تیم ملی ایران از نظر فوتبالی هم خیلی نسبت به حریف چربش و فزونی نداشت. در این بازی هم ما می توانستیم یک پیروزی خفیف به دست آوریم، هم بحرینی ها و هم بازی می توانست مساوی گردد. چه بسا اگر آن پنالتی مشکوک گرفته نمی شد بحرینی ها قادر به گل زدن به ما نبودند.

وی تاکید نمود: تیم ملی ایران تنها بعد از آن که از حریف عقب افتاد قدری بر فشار حملاتش اضافه نمود که آن میزان فشار به تنهایی برای گل زدن در آن دقایق کافی نبود.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: کارشناسان قبل از بازی هشدارهای لازم را داده بودند و عنوان شده بود که زدن 14 گل به کامبوج تضمینی برای پیروزی بر بحرین نیست. هشدار داده شده بود که نباید بحرین را دست کم گرفت و در باد آن پیروزی خوابید. اما به نظر می رسید که ملی پوشان ما در دقایقی از بازی حریف را دست کم گرفته بودند.

رضایی گفت: از ابتدا هم معین بود حریفان اصلی ما در این گروه عراق و بحرین هستند و ما باید امتیازات لازم را از این دو تیم بگیریم. نباید خدای نکرده در بازی بعدی به عراق هم ببازیم چون در این صورت ممکن است صعودمان از این گروه به چالش کشیده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زدن 14 گل به کامبوج کار را خراب کرد، ناچاریم عراق را حتما ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زدن 14 گل به کامبوج کار را خراب کرد، ناچاریم عراق را حتما ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید