رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش وبلاگ سایه، مدیرکل امور پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران در 12 استان کشور اطلاع داد.

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل های هواشناسی تا پایان هفته جاری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابرهای جوششی، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: فردا (10 مهر) در برخی مناطق استان گیلان بارش پراکنده و در برخی مناطق استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید وقتی رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و سمنان و در ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (10 مهر) کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر در برخی ساعات وزش باد شدید و در بعد از ظهر بارش خفیف باران پیش بینی می گردد. دمای هوا در این روز در گرم ترین زمان به 31 درجه سانتی گراد و در خنک ترین زمان به 17 درجه سانتی گراد می رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (11 مهر) کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد با بیش ترین و کم ترین دمای 29 و 18 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران در نقاط مختلف کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران در نقاط مختلف کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید