رشد رمزارزها با توقف روبرو شد!، بیت کوین همچنان در مقاومت

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران- در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت هر بیت کوین 34 هزار و 164 دلار مشخص شد که نسبت به دیروز کاهش ناچیزی داشته است. همان گونه که در گزارشات قبل به آن اشاره کردیم، بر اساس تحلیل تکنیکال بیت کوین حداقل در کوتاه مدت در بازه قیمتی 34 تا 37 هزار دلار با مقاومت سنگین روبروست و حدود سه روزی است که کوشش می نماید تا این مقاومت را بشکند، اما فعلا که ناکام مانده است.

رشد رمزارزها با توقف روبرو شد!، بیت کوین همچنان در مقاومت

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از کوین مارکت کپ، قیمت کنونی نسبت به هفته پیش 3.6درصد رشد داشته و ارزش کل بازار بیت کوین را به 659 میلیارد دلار رسانده است. در 24 ساعت گذشته بعلاوه 1.05 میلیون بیت کوین با ارزش 37 میلیارد دلار در بازار دنیای جابجا شده است.

تعداد بیت کوین های موجود در دنیا هم امروز هم به 18 میلیون 747 هزار و 987 عدد رسید. اتریوم هم امروز 2162 دلار خرید و فروش شد که نسبت به دیروز تنها 7 دهم درصد بالا رفته است. باینانس کوین 0.6 درصد، و کاردانو هم 0.9 درصد کاهش قیمت داشتند و به ترتیب 299 و 1.35 دلار دست به دست می شوند.

دوج کوین اما 2.19 درصد ریخت و هم اکنون 25 سنت در حال خرید و فروش شدن است. ارزش کل بازار دنیای ارزهای مجازی هم به 1435 میلیارد دلار رسیده و در 24 ساعت گذشته 94 میلیارد دلار در این بازار حجم خورده است. تعداد کل ارزهای مجازی موجود در بازار هم امروز به 10 هزار و 712 نوع رسید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "رشد رمزارزها با توقف روبرو شد!، بیت کوین همچنان در مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد رمزارزها با توقف روبرو شد!، بیت کوین همچنان در مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید