خرید ویلا در نوشهر، نور و چمستان چقدر بودجه می خواهد؟

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران- خرید ویلا در نوشهر، نور یا چمستان می تواند معادل آپارتمان های مسکونی مرکز تمام گردد. در این سه شهر بعضی از فروشنده های دندان گرد بابت ویلا های لوکس و چند طبقه ارقام بالای متری 50 میلیون را به خریداران پیشنهاد می دهند که این عدد طبق آمار های رسمی تقریبا با میانگین قیمت خانه های تهران برابری می نماید. با این وجود اگر به جای ویلا های لاکچری سراغ گزینه هایی برویم که با امکانات معمولی فروخته می شوند، داستان عوض می گردد و امکان خرید ویلا در این سه شهر که جزو استان مازندران محسوب می شوند، با ارقام زیر 10 میلیون وجود دارد.

خرید ویلا در نوشهر، نور و چمستان چقدر بودجه می خواهد؟

به گزارش وبلاگ سایه، ویلا 150 متری را در نوشهر دقیقا یک میلیارد تومان آگهی نموده اند. یعنی تقریبا متری شش میلیون و 700 هزار تومان. این ویلا که نوساز محسوب می گردد، امکانات زیادی ندارد و مالک آن در آگهی به چیز هایی مثل سرامیک درجه یک، سرویس بهداشتی فرنگی و دوتا اتاق خواب مستر به عنوان امکانات آن اشاره نموده است. در همان نوشهر ویلا 150 متری دیگری را که از نظر سروشکل و امکانات فرق زیادی با مورد قبلی ندارد، یک میلیارد و 200 میلیون تومان می فروشند و در یکی از نو ترین آگهی های منتشر شده درباره ویلا های نوشهر موردی را با قیمت سه میلیارد می بینیم. این یکی هم با امکانات حداقلی، اما با متراژ بزرگتری نسبت به گزینه های قبلی فروخته می گردد و فروشنده ارزش هر متر را شش میلیون تومان درنظر گرفته و قیمت کل را دقیقا سه میلیارد تومان درنظر گرفته است. حالا که درباره ویلا های نسبتا مقرون به صرفهقیمت در نوشهر صحبت کردیم بدنیست بدانید یکی از گران ترین ویلا های آن حوالی را با قیمت شگفت انگیز 115 میلیارد تومان آگهی نموده اند. متراژ دو هزار و 250 متری این ویلا نشان می دهد فروشنده رقم 50 میلیون تومانی را بابت هر متر از این ویلا درنظر گرفته که این عدد از میانه قیمت مسکن در تهران متری سه میلیون تومان بیشتر است!

ویلا 220 متری در شهر نور استان مازندران را 800 میلیون تومان آگهی نموده اند. فروشنده ارزش هر مترمربع را سه میلیون و 600 هزار تومان حساب نموده و می توانیم این ویلا را یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها در نور بدانیم. گفتیم یکی از مقرون به صرفه ترین ها، چون با آنالیز فایل های مربوط به فروش ویلا در شهر نور، ممکن است با ارقام کمتری روبرو شویم. در این ویلا که امکانات خاص و ویژه ای ندارد، می گردد سیستم گرمایشی و کولر گازی را جزو امکاناتش درنظر گرفت و از طرفی فروشنده به نمای فلت و شیوه طراحی ویلا اشاره نموده است. فروشنده های زیادی قیمت هرمتر از ویلا های نوشهر که با امکانات حداقلی ساخته شدند را در محدوده سه تا 10 میلیون تومان درنظر گرفتند و بین آن ها می توانیم به موردی 180 متری اشاره کنیم که با قیمت 900 میلیون تومان فروخته می گردد و قیمت هر متر آن پنج میلیون تومان محاسبه شده است. فروشنده این ویلا هم مثل مورد قبلی نمای فلت را به عنوان امکانات آن معرفی نموده و به چیز های دیگری مثل سرامیک درجه یک، سرویس بهداشتی فرنگی و رادیاتور ها اشاره نموده است. از طرفی یکی از گران ترین ویلا های شهر نور را با قیمت چهار میلیارد و 100 میلیون می فروشند که تریبلکس بودن ویلا و امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی باعث شده بین گزینه های گرانقیمت قرار بگیرد.

خرید ویلا در چمستان می تواند کمتر از 200، 300 میلیون تومان تمام گردد. مثلا ویلا 270 متری ساده و قدیمی را در این شهر با قیمت 220 میلیون تومان بین آگهی ها می بینیم و با بودجه 700 میلیون می گردد سراغ ویلای رفت که به قول فروشنده با نمای فلت ساخته شده و داخل آن امکاناتی مثل کولرگازی و شوفاژ دیده می گردد. متراگ این یکی 270 متر است. ویلا 210 متری دیگری را در چمستان با قیمت یک میلیارد تومان آگهی نموده اند که این یکی به نام ویلا نقلی با نما فلت آگهی شده است. البته مورد هایی که آنالیز کردیم هیچ شباهتی به ویلا های لاکچری چمستان که معمولا با متراژ بالا و ارقام سه، چهار میلیاردی معامله می شوند، ندارند. به عنوان مثال قیمت ویلا 500 متری در چمستان با امکاناتی مثل استخر و جکوزی، چهار میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است که این پول طبق آمار های رسمی معادل یک خانه 85 متری در مرکز است.

مشخصات ویلا های نوشهر، نور و چمستان

شهر

متراژ

قیمت

نوشهر

150 متر

یک میلیارد تومان

نوشهر

500 متر

سه میلیارد تومان

نور

220 متر

800 میلیون تومان

نور

180 متر

900 میلیون تومان

چمستان

270 متر

700 میلیون تومان

چمستان

210 متر

یک میلیارد تومان

منبع: فرارو

به "خرید ویلا در نوشهر، نور و چمستان چقدر بودجه می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ویلا در نوشهر، نور و چمستان چقدر بودجه می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید