بهشت گمشده کرج محلی برای سفر نیم روزه

به گزارش وبلاگ سایه، این روزها تمامی افراد درگیر شلوغی های روزمره خود هستند و در گیر و دار دغدغه های روزانه فراموش می نمایند که به خود و اطرافیانشان بیشتر بها داده و خود را مهمان یک حال خوب نمایند. سفر همان فرصتی است که به افراد امکان می دهد حتی برای نصف روز هم که شده، فارغ از تمام دغدغه ها با عزیزان خود حال خوشی را تجربه نمایند؛ اما اینکه چگونه و چطور می توان یک سفر نیم روزه مجذوب کننده را تجربه کرد، جالب و البته چالش برانگیز است. این مسئله برای شهروندان تهرانی و کرجی اهمیت بیشتری دارد؛ چون شلوغی بیش اجازه فکر کردن به این موضوع را به آن ها نمی دهد. خرید ویلا در تهراندشت یک فرصت ایده آل برای این افراد است. ساکنین تهران و کرج می توانند با خرید ویلا در تهراندشت ضمن حفظ سرمایه خود، یک مکان تفریحی مجذوب کننده داشته باشند.

بهشت گمشده کرج محلی برای سفر نیم روزه

منطقه تهراندشت

منطقه تهراندشت همان بهشت گمشده ای است که می تواند شما را برای نصف روز هم که شده از تمام دغدغه ها و روزمرگی ها رها کند. شاید عادت سفر به نقاط دوردست باعث شده باشد، از چنین بهشتی غافل شده باشید یا ممکن است با این منطقه آشنایی کاملی نداشته باشید. به هر حال اگر می گوییم تهراندشت بهشت گمشده ای در نزدیکی تهران است، اغراق نکرده ایم. پیش از اینکه راجع به اهمیت خرید ویلا در تهراندشت و جنبه های سرمایه گذاری آن صحبت کنیم، بهتر است کمی با این منطقه آشنا شوید. این منطقه در نزدیکی کردان کرج دارای آب و هوایی معتدل و بسیار مساعد است. در این منطقه تمامی امکانات رفاهی در دسترس است و مسیر رفت چ آمد آن نیز بسیار آسان است. تهراندشت آب و هوای مناسب و سرسبزی خود را مدیون درختان کهن و زیبا و طبیعت بکر آن است.

تهران دشت در نزدیکی رشته کوه های البزر قرار گرفته و به لطف آن تابستانی معتدل دارد. ضمن اینکه آب های زیر زمینی فراوانی که در این منطقه دیده می گردد، بر زیبایی و مجذوب کنندهیت تهران دشت افزوده است. طبیعت این منطقه یک فرصت ایده آل برای ساکنین تهران و کرج است و به شهروندان این منطقه ها امکان می دهد که با یک سفر نیم روزه و رهایی از دود و دم و آلودگی خستگی روزهای تکراری هفته را به در نمایند. موقعیت تهراندشت و آب و هوای آن علاوه بر فراهم ساختن یک موقعیت تفریحی و گردشگری، این منطقه را برای ساخت ویلا و سرمایه گذاری به وسیله خرید ویلا در تهراندشت ایده آل ساخته است.

خرید ویلا در تهراندشت

این موضوع که خرید ویلا در تهراندشت چه مزیتی دارد، موضوع مهم دیگری است که بی ارتباط با موضوع بحث ما نیست. این منطقه از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و در سال های اخیر ویلاهای بسیاری در این منطقه ساخته شده اند. با توجه به هزینه های بالا برای خرید ملک و املاک در شهری همانند تهران یا کرج، خرید ویلا، زمین یا هر ملک دیگر در تهراندشت می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما باشد. به علاوه اینکه می توانید در کنار حفظ سرمایه خود، از ملک خریداری شده برای استفاده شخصی یا کسب عایدی به وسیله اجاره نیز استفاده کنید.

بیشتر افراد تهراندشت را با لقب بهشت گمشده می شناسند و این موضوع بدان معناست که این منطقه هنوز از جمعیت اشباع نشده است. به همین دلیل قیمت ویلا در تهران دشت مناسب بوده و فرصت سرمایه گذاری را برای افراد فراهم می نماید. این در حالی است که در این منطقه نیز شاهد روند افزایش قیمت تدریجی هستیم؛ در نتیجه خرید ویلا در تهراندشت خالی از لطف نخواهد بود. در خصوص رنج قیمت ویلا در تهران دشت نیز باید بگوییم قیمت ویلاها از دو میلیارد آغاز شده و افزایش قیمت بر حسب نوع سازه، متراژ و موقعیت آن مشخص می گردد.

آران

اگر هدف شما از خرید ویلا تنها جنبه های تفریحی نبوده و به فکر سرمایه گذاری هستید، می توانید علاوه بر خرید ویلا در تهراندشت به خرید ویلا در آران نیز فکر کنید. آران یک روستای سرسبز با جاذبه های گردشگری بسیار است که در نزدیکی شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است. این روستا موقعیت مناسب و پتانسیل بالایی برای ویلاسازی دارد. این روستای ییلاقی در استان البزر از زیبایی بی وصفی برخوردار است. آران تا کرج حدود 40 تا 50 دقیقه فاصله زمانی داد. آب و هوای معتدل کوهستانی، موقعیت جغرافیایی و جاذبه های طبیعی این روستا، آن را برای سرمایه گذاری به وسیله خرید ویلا ایده آل ساخته و یک انتخاب فوق العاده برای سفرهای تفریحی کوتاه مدت محسوب می گردد.

آران علاوه بر جاذبه های طبیعی فراوان از جمله آبشار 15 متری در بالای روستا، درخت های چند صد ساله چنار، چشمه های مختلف، رودخانه های فراوان و جاذبه های دیگر از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است. در نتیجه موقع ویلاسازی در آن طی سال های اخیر رشد مناسبی داشته است. هرچند قیمت ویلا در آران نسبت به روستاهای اطراف بیشتر است؛ اما مسلما موقعیت این منطقه و رشد مالی قابل توجه آن، ارزش این سرمایه گذاری را دارد.

ویلا هفت

خرید ویلا در آران یا خرید ویلا در تهراندشت تنها در صورتی می تواند فرصت یک سرمایه گذاری امن را برایتان فراهم کند که بتوانید به انتخاب مناسبی در خرید ویلا برسید. ویلا هفت یک گروه متخصص و با تجربه در حوزه مشاوره، خرید و فروش ویلا در منطقه تهراندشت است . سایت ویلا هفت ضمن ارائه خدمات مشاوره و معرفی برترین ویلا و املاک در منطقه تهران دشت این فرصت را برایتان فراهم ساخته که بتوانید با این منطقه به درستی آشنا شوید. هدف این مجموعه آن است که یک فضای یکپارچه را برای خرید برترین ویلاها فراهم کند. در نتیجه شما می توانید با اطمینان به تیم کاربلد ویلا هفت به خرید ویلا در منطقه تهراندشت و آران بپردازید.

جمع بندی

در این مطلب راجع به مزایای خرید ویلا در تهراندشت صحبت کردیم. این منطقه در نزدیکی کردان کرج یک منطقه کوهستانی سرسبز و مجذوب کننده است که به آن لقب بهشت گمشده داده اند. شما می توانید با سفر نیم روزه به تهران دشت آخرهفته های مهیجی را سپری کنید. به علاوه اینکه خرید ویلا در این منطقه یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما خواهد بود. سایت ویلا هفت با تیم کاردان خود به شما یاری می نماید که برترین ویلاها را در این منطقه بخرید.

منبع: فوت و فن

به "بهشت گمشده کرج محلی برای سفر نیم روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت گمشده کرج محلی برای سفر نیم روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید