خبرنگاران کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و دنیا منتشر شد

به گزارش وبلاگ سایه، تهران - خبرنگاران- کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و دنیا به قلم حمید کریمی و توسط انتشارات آفتاب گیتی منتشر شد.

خبرنگاران کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و دنیا منتشر شد

نویسنده این کتاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سایه گفت: متن این اثر در بازه یک سال در حوزه گردشگری تهیه شده که می تواند منبعی برای گردشگری و سرفصل دانشگاهی محسوب گردد.

کریمی بیان نمود: در این کتاب به مباحث مختلفی از جمله مفاهیم، صنعت گردشگری، توریسم، اهمیت و محصولات گردشگری، گردشگری فرهنگی، گردشگری اوقات فراغت، طبیعت گردی، مدیریت پایدار زمین، اشتغالزایی، بهبود کیفیت محیط زیست، افزایش کیفیت زندگی و کاهش فقر، حقوق جهانگردان غیر مسلمان، اثرات مخفی گردشگری، بیمارها واگیردار، زیرساختها، پیاده راهها و راه حل افزایش درآمد برای جامعه ملی کشو را مورد آنالیز قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: کارشناسان علوم مالی معتقدند که گردشگری به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در جهان شناخته می گردد که در این راستا بسیاری از کشورها و به ویژه توسعه یافته این صنعت را به عنوان منبع اصلی ایجاد درآمد، اشتغال زایی و رشد بخش خصوصی و زیربنایی می دانند.

این نویسنده کتاب تاکید نمود: در این اثر تعاریف بیان شده از سوی سازمان گردشگری مورد توافق است که فعالیت مسافرتی افراد و اقامت در خارج از محیط دایم زندگی آنها برای بیش از 24ساعت، کمتر از یک سال به قصد تفریح و تجارت را به آنها پرداخته است.

کریمی بیان نمود: این کتاب در قطع وزیری در یک هزار نسخه در بازار موجود است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و دنیا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و دنیا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید