توزیع 331 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران، ارایه سبدهای کالا

به گزارش وبلاگ سایه، مدیر کل کمیته امداد استان تهران از توزیع 331 هزار و 565 پرس غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز خبر داد.

توزیع 331 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران، ارایه سبدهای کالا

به گزارش وبلاگ سایه، سید ابوالفضل پرپنچی به طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 71 آشپزخانه در استان تهران اقدام به پخت غذای گرم می کنند که روزانه 10 هزار پرس غذا در این آشپزخانه ها پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی های اجرا شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع می شود که از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز 331 هزار و 565 پرس غذا توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ارزش ریالی غذاهای توزیع شده را سه میلیارد و 783 میلیون تومان گفت و اضافه کرد: پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تا خاتمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پرپنچی همچنین از توزیع 221 هزار و 729 سبد کالا بین خانوارها نیازمند دراستان تهران خبر داد و گفت: این سبدهای کالا شامل اقلام ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، مکارونی، خرما، حبوبات و رب گوجه بود که بین نیازمندان توزیع شد و این فرایند تا خاتمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد تهران، وی کل کمک های مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز را 65 میلیارد و 905 میلیون تومان اعلام و بیان نمود: این کمک ها به صورت نقد و کالا بوده است.

پرپنچی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از طریق روش های شماره گیری کد دستوری #10218877 ، 0217355 و درج عدد 2 ، شماره کارت 6037997900002008 و همچنین از طریق بارکد خوان اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت ، از طریق منوی اپلیکیشن 724 رزمایش کمک مومنانه و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir کمک های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع 331 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران، ارایه سبدهای کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 331 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران، ارایه سبدهای کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید