بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند

به گزارش وبلاگ سایه، تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد.

بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سایه ، این تفاهم نامه که موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد احتیاج است، در محل شرکت بیمه آسیا و توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار گردید، مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، حضور دکتر کردبچه در پژوهشکده بیمه را منشا تحولات قابل ملاحظه ای در این سازمان عنوان نمود.

مسعود بادین در بخش دیگری از اظهارات خود، شرایط فعلی بازار را احتیاجمند توجه بیش از پیش به فعالیت های پژوهشی در جهت ارائه محصولات جدید بیمه ای دانست.

وی توضیح داد، هم زمان با پیشرفت چشمگیر فناوری از یک سو و افزایش انتظارات مشتریان و بازار، مرزهای سنتی صنعت بیمه در حال دگرگونی است و این امر احتیاجمند توانمندی و تحول در تحقیق و پژوهش در این صنعت است.

مدیرعامل بیمه آسیا تاکید نمود: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در برنامه های راهبردی بیمه آسیا صندلی ویژه ای دارد زیرا ما به خوبی دریافته ایم رجحان، چابکی و تحول عملکردی، ارتباط بنیادی با امر پژوهش دارد.

دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه نیزدر این نشست با اشاره سابقه همکاری های این پژوهشکده با بیمه آسیا در حوزه های مختلف بیمه ای، آقای بادین مدیرعامل بیمه آسیا را از جمله مدیران بیمه ای برشمرد که توجه خاصی به امر پژوهش دارند.

وی اضافه کرد، شرکت های عظیم و خوشنامی مانند بیمه آسیا باید با حمایت ها و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب فنی خود، حوزه پژوهش را در صنعت بیمه تقویت نمایند.

رییس پژوهشکده بیمه اظهار امیدواری کرد از این پس، تمام تصمیمات، برنامه ها و تحولات در صنعت بیمه، با پشتوانه پژوهشی به انجام برسد.

لازم به ذکر است در این نشست، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا و همچنین معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، حضور داشتند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید