ببینید؛ نقشه تازه پابجی به نام دستون معرفی گردید

به گزارش وبلاگ سایه، کمپانی کرفتون (Krafton) به تازگی از جدیدترین نقشه بازی بتل رویال پابجی با نام Deston رونمایی نموده است.

ببینید؛ نقشه تازه پابجی به نام دستون معرفی گردید

لازم به ذکر است که این نقشه، اولین نقشه تازه بازی پس از رایگان شدن آن است و در تاریخ 13 جولای 2022 (22 تیر 1401) در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته سازندگان، Deston بلندترین و متراکم ترین نقشه 8×8 بازی است. این نقشه دارای منطقه ها شهری با ساختمان های بلند، تپه های مختلف، دشت ها و حتی باتلاق ها است. به طور کلی این نقشه دارای چهار بیوم مجزا است.

منطقه ها باتلاقی در قسمت های شمالی دستون قرار دارند. این منطقه ها با جنگل های انبوه کرنا پوشیده شده اند. دشت های مرکزی در وسط نقشه هستند و قرار است شامل منظره ها دیدنی و بزرگترین ساختمان بازی تا به امروز باشند. منطقه کنسرت دارای یک بالون غول پیکر با شمایل یک مرغ است که در هوا شناور می ماند. از طرفی این منطقه بعلاوه دارای یک میدان پینت بال است و به نظر می رسد که به عنوان یکی از نقشه های بخش Team Deathmatch بازی انتخاب خواهد شد. در نهایت ارتفاعات غربی دارای حداقل پوشش گیاهی و سطح وسیعی از دید هستند که برای تک تیراندازی عالی محسوب می شوند.

همراه با نقشه تازه، بازی مکانیک ها و المان های حرکتی تازهی را نیز معرفی خواهد نمود. ابزار تازهی با نام Ascender در دسترس قرار خواهد گرفت که اساسا یک قرقره است که از آن می توانید برای بالا رفتن از ساختمان های خاص بهره ببرید. برای استفاده از Ascender به آیتم خاصی احتیاج نیست و بازیکنان حتی می توانند سرعت حرکت آن را کنترل نمایند. بعلاوه یک چتر نجات اضطراری تازه نیز بخشی از تجهیزات خواهد بود و اگر بازیکنی هنگام فرود روی نقشه با چتر نجات اصلی خود با مشکل روبرو گردد، به طور اتوماتیک فعال می گردد. چتر نجات اضطراری بعلاوه با Ascender به صورت ترکیبی قابل استفاده است.

اضافه شدن ایستگاه های پمپ بنزین به نقشه تازه نیز یکی دیگر از مکانیک های اضافه شده است. بازیکنان می توانند از این ایستگاه ها برای سوخت گیری وسایل نقلیه خود استفاده نمایند. بعلاوه می توان با شلیک به ایستگاه ها، از آن ها برای انفجارهای بزرگ استفاده کرد. در کنار نقشه تازه، بازی یک ابزار تاکتیکی تازه و مجموعه ای از سلاح ها را نیز به همراه دارد. ابزار تاکتیکی تازه Blue Chip Detector است که مشابه دوربین Spotter Scope عمل می نماید. بازیکنان می توانند از آن برای تشخیص مکان بازیکنان دیگر در شعاع خاصی استفاده نمایند. با این حال، این ابزار تاخیر دارد و مکان ها در زمان واقعی نشان داده نمی شوند. در رابطه با سلاح های تازه می توان به شاتگان Origin 12 slug و MP9 اشاره نمود.

پابجی هم اکنون به صورت رایگان روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ نقشه تازه پابجی به نام دستون معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ نقشه تازه پابجی به نام دستون معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید