با تجاری سازی بستر حمایت از فراوری ملی محقق می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: با معرفی آخرین دستاوردها، نو آوری های تکنولوژی و پیشرفت های دانش بنیان به وسیله نمایشگاه ها و حمایت صدا و سیما، بسترسازی لازم جهت حمایت از فراوری ملی محقق می گردد.

با تجاری سازی بستر حمایت از فراوری ملی محقق می گردد

مدیر کل صدا و سیمای فارس به همراه معاونان ستادی از زیر ساخت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید چند ساعته زیر ساخت ها و نرم افزار های این شرکت جهت ارتباط و تعامل بیشتر با صدا و سیمای مرکز فارس مورد آنالیز نهاده شد.

علی فرهادی گفت: هر چند تعامل خوبی بین شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و رسانه ملی در یکسال گذشته بوده، اما با توجه به نقش سایت نمایشگاهی فارس در معرفی ظرفیت های مالی استان و کشور و پیشرفت شرکت های دانش بنیان با حضور و همراهی صدا و سیما به نحو مطلوبتری می توان دستاورد های فنی و علمی محققان، فراورینمایندگان و صنعتگران کشور را اطلاع رسانی کرد.

او با بیان اینکه نمایشگاه ها در جهان پیشران اقتصاد هستند، ادامه داد: با معرفی آخرین دستاوردها، نو آوری های تکنولوژی و پیشرفت های دانش بنیان در حوزه های مختلف به وسیله نمایشگاه ها و حمایت و پوشش صدا و سیما، بستر سازی لازم جهت حمایت از فراوری ملی، فراهم کردن شرایط برای تجاری سازی، شکل گیری فراوری انبوده وبازار یابی داخلی و خارجی محقق می گردد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این بازدید مقرر شد رسانه ملی در حوزه های سیما، خبر و رادیو با پوشش مناسب از عناوین نمایشگاهی نقش آفرینی نمایند.

فرهادی گفت: ارتباط های رادیویی با استقرار خبرنگار در طول نمایشگاه، ضبط مستند های کوتاه و ارتباطات زنده تصویری و بعلاوه پوشش خبر های نمایشگاه ها از موضوعات محوری این بازید و گفتگوی چند ساعته بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد حرفه ای و تعامل گرایانه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، اعلام کرد: قطعا با رویکرد تازه و نگاه عمیق و تخصصی دکتر پهلوانیان نسبت به جایگاه و تاثیر نمایشگاه و رسانه در پویایی جامعه و اقتصاد کشور شاهد همکاری روز افزون طرفین جهت یاری به رشد و شکوفایی فراوری و صنعت ملی خواهیم بود.

در این بازدید مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود، آمادگی لازم جهت برنامه ریزی و اجرای توافقات و همکاری فی ما بین را اعلام کردند.

وبلاگ سایه فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با تجاری سازی بستر حمایت از فراوری ملی محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تجاری سازی بستر حمایت از فراوری ملی محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید