این 5 نقطه از کثیف ترین نقاط خانه شما هستند

به گزارش وبلاگ سایه، به نظر شما کثیف ترین نقطه در خانه کجاست؟ سینک ظرف شویی یا حمام و توالت؟ هیچکدام! جاهایی است که شما حتی فکرش را نمی کنید!

این 5 نقطه از کثیف ترین نقاط خانه شما هستند

کثیف ترین نقاط خانه معمولا مکان هایی هستند که آن قدرها هم به چشم نمی آیند، مثلا شما سطوح آشپزخانه و کف حمام را تمیز می کنید؛ اما آخرین باری که فیلتر ماشین ظرف شویی را تمیز کردید کی بود؟ مجله اینترنتی وبلاگ سایه در این مقاله چند مورد از کثیف ترین فضاهای خانه را به شما معرفی می نماید.

کثیف ترین نقاط خانه چه جاهایی است؟

کثیف ترین نقاط خانه، وان حمام یا سینک ظرف شویی شما نیست، گاهی فضاهایی از خانه است که حتی به آن فکر هم نکرده اید.

لامپ ها

آخرین باری که لامپ های خانه تان را تمیز کردید کی بود؟ پاسخ بعضی ها به این سؤال هرگز است. شاید باورتان نگردد؛ اما لامپ ها آهنرباهای اصلی گرد و خاک در خانه هستند. این را می توانید حتی از شدت شفافیت نور منعکس شده از لامپ ها متوجه شوید. یک لامپ گرد و خاکی و کثیف می تواند اندازه نوری که می تاباند را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.

سرشیر آب

مهم ترین نکته ای که در خصوص سرشیر آب ها وجود دارد این است که شیرهای آب بسیار مستعد رسوبات آب سخت، تجمع مواد معدنی و کپک هستند. سرشیر آب یکی از کثیف ترین نقاط در خانه است که تمیزی آن بسیار مهم است. شما همه کارها را از شستن ظروف گرفته تا مسواک زدن دندان هایتان با آبی که از آن خارج می گردد انجام می دهید.

چارچوب دروپنجره

از آنجایی که دسترسی به بعضی فضاها در خانه گاهی سخت است، مردم اغلب فکر نمی نمایند یا حتی نمی خواهند این مکان های آلوده را تمیز نمایند. ولی باید توجه داشته باشید، گردوغبار در هرجایی که بنشیند، جمع می گردد و اندک اندک آلودگی را توسعه می یابد تا به یکی از کثیف ترین نقاط خانه تبدیل گردد. هر فضای افقی در خانه شما گردوغبار را جمع می نماید پس تمیزکردن آن ها را در نظر داشته باشید.

پشت تلویزیون

وقتی نوبت به تمیزکردن تلویزیون می رسد، اولین چیزی که احتمالا به آن فکر می کنید صفحه تلویزیون است که مستعد لکه های نامناسب و گردوغبار است. ولی همین امر در خصوص پشت تلویزیون هم صادق است. فقط به این علت که آن را نمی بینید به این معنی نیست که گردوغبار روی آن جمع نمی گردد پس تمیزکردن گاه به گاه پشت تلویزیون که یکی دیگر از کثیف ترین نقاط خانه است را هم نباید فراموش کنید.

فیلتر ماشین ظرف شویی

ماشین ظرف شویی ظرف های شما را به خوبی می شوید؛ اما خودش را چطور؟! چه چیزی فیلتر پر از چربی و رسوبات غذایی ماشین ظرف شویی تان را خواهد شست؟ یک فیلتر ماشین ظرف شویی کثیف می تواند مانع از انجام کار ظرف شویی شما به خوبی گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تابلوهای تزیینی برای زیبایی دیوارها را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این 5 نقطه از کثیف ترین نقاط خانه شما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 نقطه از کثیف ترین نقاط خانه شما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید