سفر به این منطقه ها آرزوی خیلی هاست!

به گزارش وبلاگ سایه، منطقه ها فوق العاده و ناشناخته در جهان

جهان جای بزرگی است و هر گوشه آن یک شگفتی برای آدم های ماجراجو دارد، برای تماشا این شگفتی ها باید عزم تان را جزم کنید و دلتان را به دریا بزنید تا روحتان را تازه کنید! با خبرنگاران همراه باشید تا شما را به منطقه ها فوق العاده شگفت انگیز جهان ببریم.

سفر به این منطقه ها آرزوی خیلی هاست!

پلکان مارپیچ کوه تایهانگ

از پلکان مارپیچ 90 متری متصل به دیوارۀ کوه تایهانگ در لینژو Linzhou بالا روید تا یک کوه نوردی هیجان انگیز را تجربه کنید. ولی ما این کار را به کوهنوردان بالای 60 سال یا افراد مبتلا به بیماری های ریوی یا قلبی توصیه نمی کنیم.

ساحل شیشه ای، کالیفرنیا

این ساحل که درآغوش پارک ایالتی مکریچر Mackerricher در نزدیکی فورت براگ کالیفرنیا واقع شده است، همان طور که از نامش پیداست، پر است از شیشه های دریایی صیقلی و درخشان که به نحو حیرت آوری نتیجه چندین سال ریختن زباله درمنطقه می باشد. امواج همواره غلتان، این قلوه سنگ های شیشه ای را صیقل دادند و شکل گرد بی نظیری به آن ها بخشیدند.

پیزا دومو، سیسیل

این شهر تاریخی در قلب سیسیل با خیابان های پیچ در پیچ مجذوب کننده، بناهای باستانی و چشم انداز ها فوق العاده از جمله مجتمع کلیسای جامع شما را شگفت زده خواهد نمود. یکی از چشم انداز های که نباید دیدارش را از دست داد موزاییک های کلاسیک زیبای مجتمع رومی ویلا رومانا دل کاسلVilla Romana del Casale می باشد که مجموعه ای بسیار بزرگ است و به قرن چهارم میلادی برمی شود.

جزیره لرد هاوو، استرالیا

این جزیره زیبای اقیانوسی که تنها دو ساعت با هواپیما از سیدنی و بریزبن فاصله دارد و نامش در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، در نتیجه فعالیت های آتشفشانی بوجود آمده است. آب زلال و شفافش بهشتی است برای دوستداران ورزش های آبی مانند شنا، موج سواری، کایاک سواری و غواصی.

جزیره کوکوس، کاستاریکا

پارک دریایی جزیره کوکوس که بیش از دو میلیون سال پیش در نتیجه فعالیت های آتش فشانی شکل گرفته است شما را مسحور خواهد نمود زیرا تنها جزیره در شرق اقیانوس ارام است که جنگل بارانی دارد. این جزیره که زمانی پناهگاه دزدان دریایی بود حال در لیست میراث جهانی یونسکو واقع شده است. این جزیره به سبب گونه های بومی خود ازمرغ مگس خوار و فاختۀ کوکوس گرفته تا حشرات منحصر به فرد و گونه های دریایی سرحال و زیبا، جایی فوق العاده استثنایی است.

جهانی کریستال سوارووسکی، اتریش

این پارک یک چشم انداز سرپوشیده که جهانی شگفت انگیزی از گنجینه های کریستالی درخشنده را درخود جای داده، شاید محبوب ترین مکان توریستی اتریش باشد. ورودی پارک که به شکل سرعظیم یک غول کوه های آلپ است و از دهانش آبشاری جاری است، خود چشم انداز ای مسحورکننده است.

پاموکاله، دنیزلی، ترکیه

پاموکاله به معنای قلعۀ پنبه ای ناحیه زیبایی است دراستان دنیزلی ترکیه. این ناحیه با حوضچه های طبیعی و گل هایی که دارای خواص درمانی هستند، شگفتی های فراوانی را به نمایش می گذارد.

رستوران گروتا پالازس، ایتالیا

این رستوران بی نظیرکه مشرف به چشم انداز های مجذوب کننده است و در دل غارهای دریایی پولینیانو آ ماره ساخته شده است، خاطره ای فراموش نشدنی از صرف شام برایتان به یادگار خواهد گذاشت. بی شک این رستوران در تمام جهان درنوع خود بی نظیر است و امتیاز معتبر و نادر برخورداری از خیره کننده ترین چشم انداز ها را به خود اختصاص داده است.

مهمانخانه Aescher، سویس

Aescher مهمانخانۀ کوچکی است که درارتفاع 1640 متری درپایین فلات مرتفعی به نام ایبنالپ Ebenalp ساخته شده و به خاطر موقعیت صخره ای دلهره آورش معروفیت یافته است. ناحیه ای که این کلبه کوهستانی را در برگرفته در دامنه کوه 2500 متری سانتیس قراردارد و زمین های شاداب و سرسبز، گیاهان کوهستانی و تپه های پرشیب، افسون روستایی عجیب و جالبی به آن بخشیده است.

دریاچه پینگوالاواتن، ایسلند

این دریاچه تماشایی واقع در پارک ملی پینگوالاوتن Pingvallavatn بزرگترین دریاچه از این نوع در ایسلند است. این شکافدره که یک جاذبه ملی حفاظت شده است، وقتی یخ می زند، فوق العاده زیبا و باشکوه می شود. از همه مهم تر اینجا بهشتی است برای سرگرمی و اسنورکلینگ (غواصی بدون کپسول در سطح آب) و غواصی در اعماق.

منبع: الی گشت

به "سفر به این منطقه ها آرزوی خیلی هاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به این منطقه ها آرزوی خیلی هاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید