این هدفون را در گوش بذارید تا خواب راحتی داشته باشید !

به گزارش وبلاگ سایه، زومیت نوشت: هدفون توگوشی Breeze که با هدف نظارت بر خواب طراحی شده، امواج مغز را تشخیص می دهد و در مراحل مختلف خواب صداهای متنوعی به گوش کاربر می رساند.

این هدفون را در گوش بذارید تا خواب راحتی داشته باشید !

ال جی گجت پوشیدنی نوی به نام Breeze معرفی نموده است که روی خواب نظارت می نماید و در کوشش است کیفیت خواب را بهبود دهد. این ایرباد بی سیم به وسیله شرکت SleepWave فراوری شده و ال جی صرفا وظیفه عرضه آن را برعهده گرفته است. Breeze یک اپلیکیشن موبایلی دارد که داده های خواب را به نمایش می گذارد.

به گزارش گیزموچاینا، ایرباد نو Breeze طراحی ارگونومیکی دارد تا به هنگام خواب اذیت نشوید. این ایرباد امواج مغزی را تشخیص می دهد و در قسمت های مختلف خواب، صداهای متناسب با آن شرایط پخش می نماید. به لطف این صداها، کاربر راحت تر به خواب می رود و خواب باکیفیت تری تجربه می نماید.

بیشتر بخوانید:

هسته شیطان و دانشمندانی که قربانی آن شدند

عکس | خوب نگاه کنید تا به عظمت هستی پی ببرید

آشنایی با یکی از متفاوت ترین فراوریات ایران خودرو / عکس

Breeze افزون بر بهره مندی از صداهای متنوع مثل صدای طبیعت و لالایی، می تواند موسیقی های مدنظر کاربر را پخش کند و حتی با یوتیوب همگام سازی گردد. اپلیکیشن توسعه داده شده برای Breeze داده های خواب را تحلیل می نماید و توصیه هایی برای بهبود کیفیت خواب ارائه می دهد، نظیر تغییر روتین های شبانه و زمان بندی مناسب برای خوابیدن. Breeze روی قدم های روزانه کاربر، زمان بیدار شدن از خواب، حالت خوابیدن و غلت خوردن در خواب نیز نظارت می نماید.

Breeze به وسیله نظارت مداوم و بلادرنگ روی امواج مغزی، مراحل مختلف خواب را تشخیص می دهد و حتی می تواند خواب سبک و خواب عمیق را شناسایی کند. به لطف این داده ها، Breeze روش های بهتری برای بهبود کیفیت خواب ارائه می دهد.

ال جی میخواهد در نمایشگاه CES 2023 جزئیات بیشتری درباره ایرباد Breeze منتشر کند. فعلا اطلاعاتی مثل شارژدهی، قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده است.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "این هدفون را در گوش بذارید تا خواب راحتی داشته باشید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هدفون را در گوش بذارید تا خواب راحتی داشته باشید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید