اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED سال 2025 عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، اپل میخواهد اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED را در سال 2025 راهی بازار کند و این یعنی تا قبل از این تاریخ، اپل واچ ها با نمایشگرهای OLED عرضه می شوند.

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED سال 2025 عرضه می گردد

اینطور که به نظر می رسد، نخستین اپل واچی که قرار است از نمایشگر MicroLED بهره ببرد، اپل واچ اولترا خواهد بود که برای عرضه ان باید حداقل 2 سال دیگر هم منتظر بمانیم. طبق گفته های راس یانگ، از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، ظاهرا اپل در حال حاضر کار روی ساخت اپل واچ با نمایشگر MicroLED را شروع نموده این به شایعات اخیر پیرامون این موضوع دامن می زند.

البته در ابتدا گفته می گردد این اتفاق باید در سال 2024 رخ دهد اما راس معتقد است این خبر حقیقت ندارد و اگر قرار به عرضه اپل واچ با این فناوری باشد باید در بهار سال 2025 شاهد آن باشیم.

متأسفانه راس یانگ جزئیات زیادی را در رابطه با این ساعت منتشر ننموده و نمی دانیم اپل واچ اولترا بعدی قرار است چه مشخصات فنی داشته باشد اما طبق نوترین خبرهای منتشر شده، ظاهر نمایشگر آن 2.1 اینچی خواهد بود. این در حالی است که اپل واچ اولترای کنونی از نمایشگری 1.92 اینچی بهره می برد و اپل واچ سری 8 هم نمایشگری 1.77 اینچی دارد.

فناوری MicroLED همچنان به یک فناوری همه گیر در دنیای گوشی ها و گجت های هوشمند تبدیل نشده است و هنوز هم شرکت های بزرگ در حال کار روی آن هستند. بنابراین طبیعی است که اپل برای استفاده از آن در محصول نو خود تا این مقدار به زمان احتیاج داشته باشد و بعلاوه آن را در یک محصول بالارده نظیر اپل واچ اولترا به کار بگیرد.

اپل فعلا در دوره ابتدایی توسعه این فناوری برای اپل واچ واقع شده است و این یعنی فعلا هیچ ساعت هوشمندی از این شرکت با فناوری یادشده راهی بازار نخواهد شد. هرچند باز هم باید دید آیا این برنامه زمانی جابه جا خواهد شد یا خیر.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

16,480,000

تومان

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm

15,970,000

تومان

خرید محبوب ترین ساعت های هوشمند اپل از وبلاگ سایه

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED سال 2025 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED سال 2025 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید