افزایش مهاجرت به آلبرتا و دردسرهای احتمالی

به گزارش وبلاگ سایه، این روزها مردم از بسیاری از استان ها به آلبرتا مهاجرت می نمایند که نتایجی جون کاهش مسکن و افزایش اجاره بها را در پی خواهد داشت.

افزایش مهاجرت به آلبرتا و دردسرهای احتمالی

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از narcity، بعضی از شهرهای آلبرتا دارای مقرون به صرفه ترین نرخ مسکن در دنیا هستند، به علاوه کلگری و ادمونتون که برترین رتبه بندی را در تعادل بین کار و زندگی در کانادا دارند.

تازهترین مطالب

مهاجرت به کبک؛ از ضرورت تا محدویت

کاهش 15 درصدی قیمت مسکن تا دسامبر 2023

برای خرید خانه در کلگری و ادمونتون چند سال پس انداز لازم…

اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا اجرایی می گردد

Rentals.ca در گزارش 2022 خود آورده است: انتظار می رود مهاجرت به آلبرتا از استان های دیگر افزایش یابد زیرا مشاغل بیشتری در دسترس هستند و مردم به کار از راه دور روی آورده اند که تأثیر مستقیمی بر تقاضا برای اجاره خانه در شهرهایی مانند کلگری و ادمونتون خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری های صورت گرفته در آلبرتا در سال 2021، حدود 7030 شغل تازه را در امسال ایجاد می نماید و می تواند در طول دهه آینده بیش از 130600 شغل فراهم کند.

علاوه بر کل استان که به علت هزینه های کمتر مورد استقبال افراد برای زندگی قرار گرفته است، منطقه ها مرکزی شهرها هم شاهد افزایش محبوبیت برای مستاجرانی از قشر متخصص و دانشجویان جوان هستند که تمایل دارند در منطقه ها شهری مستقر شوند.

طبق این گزارش، تعداد مسکن های خالی در مرکز شهر کلگری در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2021، تقریباً به نصف کاهش یافته است.

ادمونتون هم شاهد کاهش مسکن های خالی برای اجاره بوده است.

در نتیجه افزایش تقاضا برای اجاره در کلگری و ادمونتون، بعضی از تخفیف هایی که معمولاً به اجاره کنندگان ارائه می شد، حذف شده اند؛ برای مثال دیگر نباید توقع تخفیف دو ماه رایگان در اجاره نامه های 12 ماهه داشت.

در حال حاضر مستاجران احتمالا با پیشنهادهایی چون 500 دلار تخفیف در اجاره ماه اول، یک ماه رایگان در قرارداد اجاره 12 ماهه و یا پاداش نقل مکان تا 1000 دلار روبرو می شوند.

کارشناسان معتقدند که با ورود افراد بیشتر به شهرهای آلبرتا، افزایش اجاره بها در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرکانادا

به "افزایش مهاجرت به آلبرتا و دردسرهای احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مهاجرت به آلبرتا و دردسرهای احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید