اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه

به گزارش وبلاگ سایه، دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه از اعطای 2 امتیاز بازآموزی توسط سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور به شرکت کنندگان در این کنفرانس اطلاع داد.

اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه

محمد حیدری دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سایه از اعطای 2 امتیاز بازآموزی توسط سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور به شرکت نمایندگان در این کنفرانس اطلاع داد و گفت: این کنفرانس ملی توسط وبلاگ سایه در مهرماه امسال در سالن همایش های برج میلاد برگزار می گردد.

وی ادامه داد: محورهای اصلی کنفرانس، فلسفه ذهن و رسانه، زبان شناسی شناختی و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه، علوم تصمیم و رسانه، روان شناسی شناختی و رسانه، جامعه شناسی شناختی و رسانه، اقتصادِ شناختی و رسانه، بازاریابی شناختی و رسانه، تربیت فردی و رسانه و سیاستگذاری عمومی و رسانه است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه با بیان اینکه 2 امتیاز بازآموزی از سوی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور برای شرکت نمایندگان در این کنفرانس در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی با اهدای گواهی نامه های معتبر، انتشار مقالات پذیرفته شده در مجلات برتر و اهدای جوایز نفیس به مقالات برگزیده در این حوزه از جمله اقدامات این کنفرانس است.

این مدرس دانشگاه در ادامه یادآور شد:حمیدرضا پوراعتماد، باقر ساروخانی، عزت الله ضرغامی و عطا الله رفیعی آتانی سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

حیدری توضیح داد: آخرین مهلت ارسال مقالات، تا اواسط شهریورماه امسال است و نتایج داوری در اوایل مهرماه اعلام می گردد. علاقمندان می توانند مقالات خود را به نشانی وب گاه www.fnccsm.com ارسال نمایند.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه خاطر نشان کرد: تاکنون دانشگاه های مطرح کشور، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی زیادی برای شرکت در نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه اعلام همکاری نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید