اعتبارات جهش فراوری باید جذب گردد

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/فارس استاندار فارس با تاکید بر لزوم کوشش برای جذب کامل اعتبارات مصوب جهش فراوری در این استان گفت: یاری های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده در این بخش باید به صورت کامل جذب گردد.

اعتبارات جهش فراوری باید جذب گردد

عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه 10 اسفند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فارس اضافه نمود: کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری اقدامات خوبی در حل مسائل واحدهای فراوریی و صنعتی انجام داده که نیازمند معرفی و اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید توسط متولیان امر است.

استاندار فارس، فعال سازی معادن غیر فعال را از دیگر فعالیت های پیروز در این زمینه عنوان و اضافه نمود: از ظرفیت های بالای این بخش باید کامل بهره گیری کرد و در این زمینه به روش های نوین بهره برداری نیازمندیم.

رحیمی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های مصوب شده در این زمینه خاطر نشان کرد: طرح های آبرسانی باید تکمیل گردد تا سال آینده با مشکل کم آبی روبرو نباشیم.

او با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال ما 53 هزار شغل بوده که از این تعداد تا به امروز 33 هزار شغل محقق شده است، لزوم محاسبه اشتغال بخش طرح های عمرانی را نیز یادآور و متذکر شد: بانک ها اعتبارت مردمی در اختیار و به همین دلیل نسبت به منافع عمومی تعهد دارند.

استاندار فارس ادامه داد: بانک ها باید به دنبال مشتریان اثر گذار باشند و فراوری نمایندگان راحمایت و راهنمایی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعتبارات جهش فراوری باید جذب گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات جهش فراوری باید جذب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید