پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می گردد، گفت: این زیرساخت در توسعه اشتغال و سرمایه گذاری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می گردد

مطهری با اشاره به تصمیم شرکت شهرک های صنعتی و بعلاوه پارک علم و فناوری استان سمنان برای ایجاد پارک علم و فناوری خودرو و قطعات آن در مرکز استان، تاکید نمود: با توجه به ظرفیت های عظیمی که در گرمسار وجود دارد خواهان اجرای این زیرساخت در این شهرستان علاوه بر سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه مقرر شد این پارک در گرمسار نیز ایجاد گردد که با توجه به ظرفیت های منطقه، می تواند در توسعه مالی و اشتغال زایی مؤثر باشد، اضافه نمود: پیگیر اجرای این طرح با توجه به پتانسیل های صنعتی منطقه، خواهیم بود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه تمرکز همه بودجه و مدیران و طرح ها در مرکز استان ناعادلانه است، اضافه نمود: ما با همراهی نمایندگان شاهرود و دامغان توانستیم جلوی این امر را گرفته و اجازه ندهیم که بودجه ها، امکانات، ظرفیت ها و تجهیزات غیر منصفانه در مرکز استان توزیع گردد.

مطهری با بیان اینکه کوشش های انجام شده خوشبختانه به نتیجه نیز منجر شده و دریافت 420 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در سال 1401 نمود شاخص این کوشش ها است، اضافه نمود: امیدواریم که دولت نیز شرایط مالی حاکم بر جامعه را تقویت کند.

وبلاگ سایه سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید