از رفتن به این رستوران ها مطمئن هستید؟

به گزارش وبلاگ سایه، رستوران های وسوسه برانگیز

اگر می خواهید به نظاره بناهایی به سبک ویکتوریا و گرجستانی بنشینید، گمان نکنید که تنها در کشور گرجستان می توانید آن ها را ببینید. شهر چارلستون واقع در آمریکا نیز شما را برای مشاهده این بناهای کلاسیک فرا می خواند. شما می توانید همزمان که پشت میز یکی از رستوران های دلخواهتان نشسته اید و غذای با طبع و مورد علاقه تان را میل می کنید، از پشت پنجره به ساختمان های کلاسیک این شهر خیره شوید. گویا یه یکباره به قرن 18 میلادی پرتاب شده اید و دیگر نمی توانید جایی به غیر از اینجا این لذت ناب را تجربه کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با رستوران های هیجان انگیزی آشنا شوید.

از رفتن به این رستوران ها مطمئن هستید؟

رستوران Fleet Landing

این رستوران در یک ساختمان نیروی دریایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرد، جای دارد و به عرضه تازه ترین غذاهای دریایی در چارلستون می پردازد. در Fleet Landing ، کیک خرچنگ کارولینا با سس فلفل قرمز، پیاز سرخ شده، میگو برشته و بلغور پنیر سرو می شود. بعلاوه نمایشگاه رایگان دلفین ها در سراسر خط ساحلی نیز از دیگر جذابیت های این رستوران است. برای استفاده از این رستوران باید برنامه ریزی های قبلی انجام شود، چرا که این رستوران احتیاج به رزرو دارد.

درجه رستوران: میانه

علت معروفیت: چشم انداز فرو رفتگی در آب

رستوران Teds Butcherblock

این رستوران برای کسانی که دریا زده شده اند، پیشنهادات غذایی خوبی دارد. در Teds Butcherblock، ساندویچ های سبک ایتالیایی -غذا های سبک یونانی، سبزیجات کبابی، مارتادلا و کالباس نیواورلئان- در کنار غذاهای دلچسبی مانند گوشت دودی و گوشت گاو طبیعی و محلی سرو می شود. البته این رستوران به علت بعضی توانایی هایش نیز مورد توجه است، مثلاً؛ بدون توجه به شرایط کشور کار خودش را انجام می دهد و به ارائه غذا به مشتریانش اقدام می نماید.

درجه رستوران: میانه

علت معروفیت: گوشت های خنک

رستوران Cru Café

روزنامه USA Today، این رستوران را در میان ده رستوران برتر چارلستون آورده است Cru Café، روزانه پذیرای جمعیت زیادی است و یک چالش برای دیگر رستوران ها در این شهر به شمار می رود. گوجه های کال سرخ و ترد شده این رستوران از دلایل جذابیت آن است، بعلاوه اره ماهی بریانی که با کدو سرو می شود نیز چیزی است که قبلاً در هیچ رستورانی دیده نشده بود، تا اینکه این رستوران در سال 2002 آن را طبخ کرد. در این رستوران انواع سوپ و سالاد سرو می شود، ساختمان آن به سبک معماری قرن شهر چارلستون ساخته شده است و در محوطه باز آن می توان به صرف غذا پرداخت.

درجه رستوران: میانه

علت معروفیت: ساختمان تراس دار بازسازی شده

رستوران Early Bird Diner

این رستوران یک جزء اصلی از شبکه غذایی جاده ای چارلستون است و در آن وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام عرضه می شود. بعلاوه Early Bird Diner از جمله رستوران هایی است که قدمت زیادی دارد. به راستی که مقاومت در برابر وسوسه خوردن مرغ ها و وافل هایی که در این رستوران عرضه می شود، سخت است. مرغ سوخاری که با گردو پوشانده شده است و دارچین بر روی آن ریخته شده و وافل ها با شیره شیرین و مخصوصی سرو می شوند. دیوارهای این رستوران با نمونه کارهایی از هنرمندان آمریکا جنوبی مزین شده است. در روزهای آخر هفته ساعات کار رستوران تا 4 صبح است.

درجه رستوران: میانه

علت معروفیت: سس های خوشمزه و متنوع

منبع: الی گشت

به "از رفتن به این رستوران ها مطمئن هستید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رفتن به این رستوران ها مطمئن هستید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید