ارائه خدمات سلامت رایگان به 850 نفر از شهروندان در منطقه 16

به گزارش وبلاگ سایه، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 16 از ارائه خدمات سلامت رایگان به 850 نفر از شهروندان با مشارکت خیرین در این منطقه اطلاع داد.

ارائه خدمات سلامت رایگان به 850 نفر از شهروندان در منطقه 16

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سایه از تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 در این خصوص، گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، در درمانگاه فوریتی موقت در مدرسه صادقین محله خزانه شهید بخارایی یادبود شهید آزاده حسین پیراینده خدمات درمانی رایگان به بیش از 850 نفر از شهروندان کمتر برخوردار و لازم التوجه ارائه شد.

وی گفت: این درمانگاه فوریتی موقت به همت گروهی از خیرین، اعضای شورایاری و همکاری شهرداری ناحیه 3 دایر شده و گامی ارزنده در جهت خدمات رسانی به مردم شریف این منطقه است و از همه کسانی که برای برپایی این درمانگاه کوشش و همکاری کرده اند تشکر و قدردانی می کنم، وی بعلاوه برپایی این درمانگاه ها را باعث زنده نگه داشتن روحیه جهادی در بین پزشکان و ترویج روحیه ایثار در سطح جامعه دانست.

هادی ملازاده شهردار ناحیه 3 نیز در این خصوص گفت: درمانگاه موقت تخصصی با 14 پزشک در رشته های قلب، داخلی، اطفال، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی و پزشکی عمومی خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه می دهد، حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه موقت داوطلبانه و با عشق و علاقه خود آنان صورت گرفت و موجب انس و الفت بیشتر بین آنان، مردم و تقویت روحیشان شد.

وی اضافه کرد: این درمانگاه همه خدمات پزشکی شامل ویزیت، دارو، ارجاع جهت عمل جراحی به بیمارستان ها و سایر اقدامات پزشکی را به صورت رایگان به شهروندان ارائه کرد و بیش از 850 نفر از شهروندان ویزیت شدند.

به گزارش وبلاگ سایه، مادر شهید پیراینده با حضور در مدرسه صادقین با اهدای شاخه های گل از پزشکان حاضر به علت این فعالیت های خیرخواهانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارائه خدمات سلامت رایگان به 850 نفر از شهروندان در منطقه 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات سلامت رایگان به 850 نفر از شهروندان در منطقه 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید