ادامه ابهامات درخصوص کشتی گیران خارجی رعد پدافند، تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه بدهد، نتایج تغییر می نماید؟

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با تاکید بر رسیدگی به نامه تربیت بدنی ارتش در مورد تیم رعد پدافند ستارگان ساری، تاکید نمود که نتیجه دیدار دور رفت دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده ساری تغییر نخواهد کرد.

ادامه ابهامات درخصوص کشتی گیران خارجی رعد پدافند، تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه بدهد، نتایج تغییر می نماید؟

به گزارش وبلاگ سایه، در روزهای گذشته دو تیم تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به نظامی بودن یا نبودن تیم رعد ستارگان ساری اعتراض داشتند و این دیدگاه وجود داشت که اگر رعد ستارگان تیمی نظامی است طبق آیین نامه داخلی نیروهای مسلح، قادر به استفاده از کشتی گیران خارجی نخواهد بود.

اگر هم این تیم نظامی نیست، نباید از کشتی گیران سرباز استفاده کند، درحالیکه تیم رعد ستارگان که از آن به عنوان رعد پدافند ستارگان ساری نیز یاد می گردد، هم از کشتی گیر خارجی و هم سرباز استفاده نموده است.

به همین دلیل نامه ای از سوی امیر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز 16 آبان به فدراسیون کشتی رسید که طی آن موارد فوق شرح داده شد، با این وجود تیم رعد پدافند ستارگان ساری که عصر پنجشنبه (16 آبان) مسابقه معوقه اش با تا ثبت جهانی توس را برگزار کرد، از کشتی گیر خارجی و سرباز بهره برد. این تیم همچنین عصر آدینه (17 آبان) نیز در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی از این نفرات به صورت همزمان استفاده کرد و البته در هر دو مسابقه نیز تن به شکست داد.

در این خصوص عبدالمهدی نصیرزاده به وبلاگ سایه گفت: اگر از سوی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه ای با این مضمون به سازمان لیگ برسد و نامه قبلی سازمان تربیت بدنی ارتش تایید گردد، آن وقت نتیجه کشتی های روزهای 16 و 17 آبان تغییر می نماید، چراکه تیم رعد پدافند برمبنای آن نمی توانسته از کشتی گیران خارجی استفاده کند اما نتیجه مبارزه دور رفت دو تیم دانشگاه آزاد و رعد پدافند ستارگان ساری تغییری نخواهد کرد چون قانون عطف به ماسبق نمی گردد و ما از زمانی که این نامه را دریافت نموده ایم می توانیم نتیجه کشتی گیران خارجی رعد پدافند ستارگان ساری را باطل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه ابهامات درخصوص کشتی گیران خارجی رعد پدافند، تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه بدهد، نتایج تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ابهامات درخصوص کشتی گیران خارجی رعد پدافند، تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه بدهد، نتایج تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید