آزمون: امروز دختران بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، فقط بدشانس بودیم، مشکل دروازه بانی داریم

به گزارش وبلاگ سایه، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: در مقایسه با بازی قبلی دختران مان بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند فقط بدشانس بودیم که بازی با اختلاف چند گل به سود ما تمام نشد.

آزمون: امروز دختران بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، فقط بدشانس بودیم، مشکل دروازه بانی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سایه، مریم آزمون در انتها بازی تیم های ملی ایران و بلاروس با نتیجه دو بر یک گفت: همه دیدند که بازی امروز واقعا متفاوت بود و کاملا می دانستیم چه برنامه ای داریم و چه کاری باید انجام دهیم. اصرار داریم که تاکتیک هایمان در زمین به خوبی اجرا گردد و تا بازی های مقدماتی روی همین تاکتیک ها کار می کنیم.

وی ادامه داد: می خواستیم با پاسکاری زیادی به دروازه حریف برسیم و برخی اوقات بازی مستقیم مدنظرمان بود. فرصت های زیادی خلق کردیم به بچه ها تبریک می گویم که در 4 بازی اخیر خاتمه اینجا پیروز به گلزنی شدند. اگر بدشانس نبودیم می توانست این بازی 4 بر یک یا حتی 5 بر یک به سود ما تمام گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه در مورد 10 نفره شدن تیم بلاروس در نیمه اول توضیح داد: گاهی اوقات وقتی یک تیم 10 نفره می گردد کار حریف دشوارتر از قبل می گردد. برای اینکه آنها برای حفظ نتیجه کوشش بیشتری می نمایند. در هر دو بازی ما از ضعف های انفرادی خصوصی دروازه بانی آسیب دیدیم گل هایی که خوردیم در جریان بازی نبود و آنها روی ضدحملات به گل رسیدند. البته در کار دفاعی و تیمی خوب بودیم. از لحاظ دوندگی و شکل تیمی نیز بهتر از بازی اول ظاهر شدیم و این نشان می دهد که روز به روز بهتر می شویم.

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا ارنج تیمش را برای شرکت در مسابقات مقدماتی دست یافته است توضیح داد: این بازی خیلی به من یاری کرد خیلی از بازیکنان را در پست های مختلف به کار گرفتم تا ارنج اصلی را شناسایی کنیم انشاالله که بیشتر کار نموده و نتیجه بهتری بگیریم.

وی در مورد تماشاگران حاضر در استادیوم نیز گفت: هرچند تعداد تماشاگران کم بود اما همین تعداد هم خیلی به تیم روحیه دادند امیدوارم برای این موضوع فکری کرد چرا که حضور تماشاگر به بچه ها روحیه و انگیزه زیادی می دهد وقتیکه آنها بچه های را تشویق می کردند تیم حمله می کرد و بلاروس هم نتوانست بازی خودش را انجام دهد و دیدید که آنها روی ضعف انفرادی گلزنی نمایند. حتی آنهایی که نزدیک مجموعه آرارات زندگی می نمایند اگر با خانواده هایشان به استادیوم می آمدند استادیوم پر می شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران با اشاره به اینکه عدم اطلاع رسانی و تایم بازی روی استقبال تماشاگران از این مسابقه تأثیر منفی داشت تأکید کرد: فکر می کنم اگر اطلاع رسانی گردد افراد بیشتری به استادیوم بیایند هنوز هم افراد زیادی هستند که از ما می پرسند مگر بانوان فوتبال بازی می نمایند و یا اینکه تیمشان فوتبال شما 11 نفره است و این سوالات برای ما زجر آور است امیدوارم طوری اطلاع رسانی گردد که همه در جریان ساعت و محل برگزاری مسابقات ما باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آزمون: امروز دختران بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، فقط بدشانس بودیم، مشکل دروازه بانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: امروز دختران بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، فقط بدشانس بودیم، مشکل دروازه بانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید