آخرین خبر از ریزش ساختمان متروپل، شروع پاکسازی و تخریب ساختمان

به گزارش وبلاگ سایه، فرماندار آبادان در مورد خارج کردن دو پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشک قانونی در مورد هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در مورد آمار فوتی ها اظهار نظر می کنیم.

آخرین خبر از ریزش ساختمان متروپل، شروع پاکسازی و تخریب ساختمان

بر اساس گزارش ایسنا، احسان عباس پور اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آواربرداری در ساختمان متروپل با شتاب بسیار خوبی در حال اجرا است و وارد مرحله حساسی شده ایم.

عباس پور اضافه نمود: با توجه به فرایند آواربرداری در حال نزدیک شدن به مراحل سرانجامی عملیات آواربرداری ساختمان متروپل هستیم.

وی با بیان اینکه تصمیم نهایی برای به جای مانده ساختمان متروپل پس از اتمام عملیات آواربرداری گرفته می گردد، گفت: در بخش های مختلف متروپل نیروهای عملیاتی حاضر در محل در حال جداسازی آوارها هستند.

او توضیح داد: تا به امروز 37 نفر از شهفرایندان در این حادثه جان خود را از دست داده اند و جستجو همچنان برای بیرون آوردن پیکرهای احتمالی زیر آوار ادامه دارد.

سرانجام ماموریت آتش نشانان اهوازی در متروپل

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از سرانجام ماموریت نیروهای این سازمان در محل حادثه متروپل آبادان بعد از 13 روز فعالیت شبانه روزی اطلاع داد.

ابراهیم قنبری با اشاره به حضور نیروهای آتش نشانی اهواز در آبادان از زمان وقوع حادثه متروپل تا به امروز اظهار کرد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری 12 ساعته کار کردند و در هر شیفت 60 نفر فعالیت داشتند.

قنبری با اشاره به فعالیت این نیروها در آواربرداری و جست وجو اضافه نمود: در این عملیات 13 خودرو با تجهیزات کامل آواربرداری به وسیله این سازمان به کار گرفته شد و بعد از 13 روز کار شبانه روزی امروز ماموریت نیروهای این سازمان در آبادان به سرانجام رسید.

وی بیان نمود: امروز به دستور وزیر کشور جست وجو تا حدودی تمام شده اما چند گروه از آتش نشانی آبادان و چند شهر دیگر، در حال جست وجو هستند تا اگر پیکرهایی پیدا شد، به خانواده ها تحویل بدهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: قرارگاه خاتم الانبیا کار پاکسازی و تخریب بخش های آسیب دیده را شروع نموده است.

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین خبر از ریزش ساختمان متروپل، شروع پاکسازی و تخریب ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از ریزش ساختمان متروپل، شروع پاکسازی و تخریب ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید