شطرنج

شطرنج بازان ایرانی یکی یکی می روند

مبینا علی نسب درباره شرایط تیم ملی شطرنج اظهار کرد: ما مربی شخصی داریم، همه کار ها به عهده خودمان است و با هزینه شخصی در مسابقات شرکت می کنیم. متاسفانه اردویی هم نداریم و همه چیز به عهده شخص ورزشکار است.

17 بهمن 1401

اختلالات حافظه تان به این 5 مورد مربوط است!

افسردگی قابل توجه، بد خوابی و ... از دلایلی هستند که می توانند منجر به شکایات حافظه شوند و عملکرد مغز را تحت تاثیر منفی قرار دهند.

2 شهریور 1401

بر اساس شخصیت هری پاتری خود به کجا سفر کنیم؟

هری پاتر! شخصیت موردعلاقه نیمی از مردم دنیا. فکر می کنید با کدام یک از شخصیت های این داستان افسانه ای بیشترین شباهت را دارید؟ آیا می دانید بر اساس شخصیت هری پاتری خود بهتر است به کجای دنیا سفر کنید؟

13 تیر 1401

یک طلا و یک برنز شطرنجبازان ایران در مسابقات جوانان آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا به میزبانی سریلانکا پایانیافت.

21 اردیبهشت 1401

نخستین خط آهن حلقوی دنیا در بزرگترین بیایان چین

بیابان تکلیمکان دومین کویر عظیم رانشی دنیا و نخستین آن در چین،در منطقه مسلمان نشین سینکیانگ واقع در شمال این کشور قرار گرفته است دولت در نظر دارد به منظور توسعه منطقه در کنار اقدامات توسعه ای مانند استخراج نفت و احداث اتوبان، یک راه اهن حلقوی شکل نیز...

17 فروردین 1400

رنکنیگ جهانی شطرنج؛ نابغه های ایرانی بالانشین ماندند

تهران (پانا) - در جدیدترین رنکنیگ جهانی شطرنج، نابغه ایرانی 17 ساله که تغییر تابعیت داده است به حضور در بین بزرگان جهان ادامه داد و سارا خادم الشریعه همچنان در رده های بالا حضور دارد.

21 آذر 1399

تساوی فیروزجا مقابل بخت نخست قهرمانی

فیروزجا دربازی دوم از مرحله سوم مسابقات جام جهانی 2019 مقابل حریفش به تساوی رسید.

24 مهر 1398

پیراهنی که آید از آن بوی یوسفم

علیرضا زارعی:پیراهن تیم ملی به صِرف پیراهن بودن نیست که مهم است که اگر به کسی ندادند و اعتراض کرد بگوییم برای یک دستمال قیصریه را به آتش کشیده است.

13 شهریور 1398

قهرمانی با هزینه شخصی

حسن ویزواری - گرگان - خبرنگار: پرهام مقصودلو جوان شطرنج باز گلستانی یکی از نخبگان ورزش کشور است.

5 مرداد 1398