650 هزار نفر از یادمانهای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند

به گزارش وبلاگ سایه، مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: 650 هزار نفر از ابتدای امسال تا به امروز از یادمانها و زیارتگاههای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند.

650 هزار نفر از یادمانهای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند

سرهنگ علی یوسفی راد در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سایه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور به غرب از اردیبهشت ماه آغاز شده است، گفت: از آغاز اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه تا به امروز 25 هزار نفر اعزام شده اند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه تا به امروز 17 هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام شده اند، مطرح نمود: از ابتدای امسال بیش از 2000 دانشجو از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده اند.

یوسفی راد از اجرای 93 شب نمایش رزمی باافلاکیان در تابستان و پاییز برای کاروانهای دانش آموزی و عمومی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 650 هزار نفر به صورت کاروانی و سازمان یافته یا مردمی و خودجوش از یادمانها و زیارتگاههای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانش اموزان به مناطق عملیاتی جنوب از بهمن ماه آغاز می شود، بیان نمود: پیش بینی می شود امسال 8000 نفر از دانش آموزان دختر و پسر از استان کرمانشاه در قالب اردوهای سه روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

یوسفی راد با بیان اینکه خادمان به صورت دائم در زیارتگاهها و اردوگاههای استان حضور دارند، مطرح نمود: راویان مجربی از قرارگاه راهیان نور سپاه به مناطق عملیاتی و یادمانها اعزام و مستقر شده اند و به صورت ثابت در یادمانها به روایتگری می پردازند.

وی با اشاره به اینکه زائران بیشتر از یادمانهای شهدای پاوه، شهدای مرصاد، شهدای مطلع الفجر، قصرشیرین، بازی دراز، پادگان ابوذر سرپل ذهاب بازدید کرده اند، افزود: اردوگاههای استان از امکانات لازم برای پذیرایی از زائران برخوردار هستند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اعزام دانش آموزان دختر استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی پاوه، سرپل ذهاب و گیلان غرب از دهم مهر ماه آغاز شده و بعد از آن اعزام دانش آموزان پسر از استان کرمانشاه انجام شد.

منبع: تسنیم

به "650 هزار نفر از یادمانهای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "650 هزار نفر از یادمانهای دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید