10 علت که همه باید انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو را دیدن نمایند

به گزارش وبلاگ سایه، سال 2022 با اکران فیلم هایی مانند قرمز شدن (Turning Red)، پینوکیو گیرمو دل تورو (Guillermo del Toros Pinocchio)، مارسل صدف (Marcel the Shell)، و رفقای بد (The Bad Guys)، سال فوق العاده ای برای آثار انیمیشنی بود. در روزهای آخر این سال بی نظیر، گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) اکران شد، تا علاوه بر تحریک حس نوستالژی بینندگانش، رقیب انیمیشنی آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) کامرون باشد. در این مطلب 10 علت را آنالیز کردیم که چرا همه، از بزرگسال تا کودک و خردسال باید این انیمیشن را دیدن نمایند.

10 علت که همه باید انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو را دیدن نمایند

1. انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو مانند یک نقاشی افسانه ای است

یکی از مجذوب نماینده ترین جنبه های آخرین آرزو، سبک انیمیشنی آن است. در حالی که این اسپین آف نو یادآور مرد عنکبوتی؛ به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) است، از لحاظ بصری زیباترین قسمت از دنیای انیمیشن های شرک تا کنون به شما می رود. این فیلم علاوه بر استفاده از انیمیشن سه بعدی که با چشم مخاطبان آشنا است، از تکنیک های طراحی دستی نیز استفاده می نماید. در واقع، بعضی از صحنه ها به نظر می رسد که مستقیما از یک نقاشی بیرون کشیده شده اند.

کتاب برجسته گربه چکمه پوش

59,900 تومان

مشاهده و خرید

2. انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو مملو از سکانس های اکشن هیجان انگیز است

با توجه به اینکه گربه چکمه پوش یک قانون شکن است، جای تعجب ندارد که سکانس های اکشن او نفس گیر باشند. فیلم با انفجار آدرنالین آغاز می شود که لحن مورد نظر را برای بقیه ماجرا معین می نماید. همه چیز در نبرد نهایی خیره نماینده به خاتمه می رسد، یک برخورد صاعقه وار از شمشیرها که به برترین وجه به تصویر کشیده شده است و دیدنیش بر پرده نقره ای خیره نماینده است.

3. صداپیشگی هنرمندان شناخته شده در انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو

آنتونیو باندراس و سلما هایک پینو پویایی درخشان خود را به ترتیب در نقش گربه چکمه پوش و گربه نرم پنجه دوباره زنده می نمایند. این بار، هنرمندانی مانند فلورانس پیو، اولیویا کولمن و جان مولانی به آن ها ملحق شده اند. واگنر مورا در نقش گرگ بزرگ بدجنس یک اجرای هیجان انگیز ارائه می دهد، اما این هاروی گیلن صداپیشه شخصیت پریتو دوست داشتنی است که مجذوب نمایندهیت زیادی به انیمیشن می بخشد.

ماگ طرح عروسکی مدل گربه چکمه پوش

65,500 تومان

مشاهده و خرید

4. این اولین انیمیشن از مجموعه فیلم های دنیای شرک بعد از یک دهه است

اگر چند پروژه تلویزیونی جزئی را در نظر نگیریم، از آخرین انیمیشن مجموعه فیلم های دنیای شرک بیش از ده سال می گذرد. احساس پیری می کنید، نه!؟

در ماجرای نو گربه چکمه پوش، نوستالژی زیادی وجود دارد. سکانس های کوتاه و فلاش بک برای هواداران فیلم های اصلی شرک لذت بخش است. تعدادی ارجاعات مخفی در این فیلم خواهید یافت، اما برترین هدیه در خاتمه فیلم و در یک سینی نقره ای به شما ارائه می شود.

5. طنز این انیمیشن برای تمام سنین مجذوب نماینده است

ما به عنوان یک جامعه باید این باور غلط را که فیلم های انیمیشن فقط مختص بچه ها است از بین ببریم. بله، گربه چکمه پوش شوخی های کودک پسند زیادی دارد. بعلاوه دارای لحظاتی است که افراد زیر 12 سال شاید متوجهش نشوند. پریتو گنجینه ای از لحظات کمدی است که بچه ها عاشقش می شوند، در حالی که طبیعت خنده دار خود گربه چکمه پوش لبخند را بر لبان بزرگ ترها نگه می دارد. این یک تعادل کامل است که به تمام مخاطبان یاری می نماید تا از فیلم لذت ببرند.

کتاب کوچک گربه چکمه پوش

10,000 تومان

مشاهده و خرید

6. مضامین فیلم و درس های زندگی که در این انیمیشن دیده می شود به طرز شگفت آوری بالغانه است

شاید بزرگترین دلیلی که همه باید آخرین آرزو را دیدن نمایند، کاوش در ترس و تنهایی است. ما شاهد یک ساختارشکنی از مبارزات شخصیت ها هستیم و در نهایت کشف می کنیم که چه چیزی زندگی را برای هر یک از آن ها ارزشمند می نماید. فیلم مهم ترین پیغام های خود را ارج می نهد، بنابراین لحظاتی مانند حمله پنیک گربه در سطح کاملا ملموسی رخ می دهد. اگرچه بیشتر این ماجرا یک کمدی است، اما تصویر واقعی گربه که با مرگش دست و پنجه نرم می نماید هرگز تنها برای خنده ارائه نشده است.

7. پریتو و داستان گذشته او قلب شما را می فشارد

پریتو شیرین ترین دوست و همراهی است که می توانید تصور کنید. او دمدمی مزاج، بامزه، شایان ستایش، و کاملا بی نقص است. او شخصیتی با قلبی از طلا و داستانی غم انگیز است که با خونسردی و زمانی که انتظارش را ندارید آن را فاش می نماید.

دفتر مشق 60 برگ کارنیلا طرح گربه چکمه پوش کد kdf49

48,000 تومان

مشاهده و خرید

8. گربه نرم پنجه در این قسمت بازمی شود

هرکسی که اولین قسمت از فیلم گربه چکمه پوش محصول سال 2011 را دیده باشد، می داند که رابطه چکمه پوش و نرم پنجه خیلی خوب به خاتمه نرسیده بود. جدایی راهی آسان برای حذف علاقه عشقی از روایت است، اما خوشبختانه نرم پنجه در این قسمت بازمی شود. گربه پر جنب و جوش داستان ما با صدای گرم سالما هایک پینو بازگشته است و فراز و نشیب رابطه او با گربه چکمه پوش مثل همواره سرگرم نماینده است.

9. گرگ بزرگ بدجنس یک شرور ترسناک واقعی است

این گرگ بزرگ تر، بدتر و وحشتناک تر از هر موجودی است که در فرانچایز شرک دیده ایم. حضور تاریک و تکان دهنده او در کل ماجرای چکمه پوش به خوبی احساس می شود. گرگ بیش از آنچه می بینیم، به عنوان یک مفهوم شناخته می شود تا یک شرور عادی و این چیزی است که او را بسیار خطرناک می نماید.

پیکسل پرمانه طرح گربه چکمه پوش کد pm2n.35023 مجموعه 2 عددی

38 %

24,000

14,900 تومان

مشاهده و خرید

10. تمام شخصیت های مکمل در این انیمیشن سرگرم نماینده اند

در انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو شخصیت های کوچک و بزرگ هدفمند زیادی وجود دارد. گربه نرم پنجه، گلدیلاکس، سه خرس و پریتو همگی انگیزه های قابل درکی دارند که داستان را به جلو سوق می دهد. طنز آن ها همواره به لحظات ابزورد و موقعیت های خطرناک منجر می شود و فیلم را حتی زمانی که خود چکمه پوش حضور ندارد سرگرم نماینده و مجذوب نماینده نگه می دارند.

منبع: buzz feed

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 علت که همه باید انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو را دیدن نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 علت که همه باید انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو را دیدن نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 علت که همه باید انیمیشن گربه چکمه پوش؛ آخرین آرزو را دیدن نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید