کشف چهار میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز میرجاوه

به گزارش وبلاگ سایه، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 4 میلیارد ریال داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه اطلاع داد.

کشف چهار میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز میرجاوه

سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و مبارزه با کالای قاچاق در مرز های کشور، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خارج کردن اقلام دارویی از طریق یک دستگاه خودرو تویوتا از مرز های جمهوری اسلامی ایران به سمت کشور پاکستان آگاه شدند که موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

او اضافه کرد: مرزبانان با اجرای ایست و بازرسی در منطقه، به یک دستگاه تویوتا مشکوک شدند و برای آنالیز بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان توضیح داد: مرزبانان در بازرسی از خودرو پیروز به کشف هزار و 500 عدد کپسول سفالکسین و 231 هزار و 500 عدد کپسول آموکسی سیلین قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 46 میلیون ریال شدند.

او با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا قاچاقچیان قصد داشتند محموله دارویی مورد نظر را به کشور پاکستان انتقال داده تا با سود بیشتر به فروش برسانند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشف چهار میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز میرجاوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف چهار میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز میرجاوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید