کُشتی در آبگوشت؛ عجیب ترین مسابقه دنیا

به گزارش وبلاگ سایه، یکی از مسابقه های عجیب و غریبی که در جهانبرگزار می گردد، کشتی در آب گوشت است؛ مسابقه ای هیجان انگیز و خوشمزه! که هر ساله در شهر استاک استیدز انگلیس برگزار می گردد.

کُشتی در آبگوشت؛ عجیب ترین مسابقه دنیا

به گزارش وبلاگ سایه، روز برگزاری این مسابقه کشتی هزاران دیدنچی به خیابان لانکاشیر می روند تا مبارزه ای را که در آن 24 رقیب در محفظه ای کاسه ای شکل که پر از آب گوشت است به رقابت می پردازند دیدن نمایند.

زمان مسابقه برای هر شرکت نماینده تنها دو دقیقه است و او باید در همین زمان کوتاه پشت حریف را به کف ظرف پر از آبگوشت بمالد! شرکت نمایندگان هم برای هرچه بامزه تر کردن این مسابقه در حین انجام حرکات کشتی، حرکات نمایشی هم از خود نشان می دهند تا بین دیدنچی ها محبوب تر شوند. برای برگزاری مسابقه سال جاری، تهیه حدود 2 هزار لیتر آبگوشت به سرآشپزان مخصوص شهر سفارش داده شد.

البته کسی از راز موادی که به جز گوشت در این آب ریخته می گردد خبر ندارد. با این حال به رغم اینکه کشتی گیران این مسابقه را بسیار جدی می گیرند و در نهایت حتما یکی به عنوان برنده انتخاب می گردد. این کشتی عجیب بیشتر جنبه تفریحی دارد که هر ساله به منظور جمع آوری پول برای خیریه برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "کُشتی در آبگوشت؛ عجیب ترین مسابقه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کُشتی در آبگوشت؛ عجیب ترین مسابقه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید