پیروزی مشهد در شب درخشش شیربیگی، نفت صدرنشین فوتسال زنان شد

به گزارش وبلاگ سایه، هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم های پالایش نفت آبادان و هیات فوتبال خراسان رضوی به سرانجام رسید.

پیروزی مشهد در شب درخشش شیربیگی، نفت صدرنشین فوتسال زنان شد

به گزارش وبلاگ سایه، هفته دوم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان آدینه شب، 17 اردیبهشت، با برگزاری دو ملاقات به انتها رسید که طی آن تیم های نفت آبادان و هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل حریفان خود پیروز شدند.

تیم سایپا که با پیروزی در هفته اول صدرنشین شده بود، مهمان پالایش نفت آبادان بود. نیمه اول این ملاقات با تک گل سهیلا ملمولی به سود میزبان تمام شد. سایپا در نیمه دوم توسط فاطمه تراهی بازی را به تساوی کشاند اما نسا احدی و الهام عنافجه برای نفت گلزنی کردند. در ادامه سایپا یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما در نهایت دو بر سه مغلوب شد.

در ملاقات این دو تیم آرزو صدقیانی زاده بازیکن سایپا از ناحیه کتف مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

در دیگر بازی ملی حفاری اهواز میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی بود. نیمه اول این ملاقات سه بر یک به سود مشهد تمام شد. سارا شیربیگی دو بار و مهسا ایرانمنش یک بار برای هیات فوتبال خراسان گلزنی کردند و تک گل حفاری را نیز فهمیه زارعی به ثمر رساند. در نیمه دوم با گل به خودی تیم مشهد اختلاف به یک گل رسید اما سارا شیربیگی که ستاره تیم خراسان در این ملاقات بود دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا بازی پنج بر دو به سود نماینده مشهد به انتها برسد.

جدول رده بندی مرحله نهایی لیگ به توضیح زیر است:

پالایش نفت آبادان، 4 امتیاز، 1 تفاضل گل

هیات فوتبال خراسان رضوی، 3 امتیاز، 2 تفاضل گل

سایپا تهران، 3 امتیاز، صفر تفاضل گل

ملی حفاری اهواز، 1 امتیاز، 4- تفاضل گل

در هفته سوم این مسابقات سایپای تهران میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود و پالایش نفت آبادان هم در مشهد به مصاف هیات فوتبال خراسان می رود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره ای برگزار می گردد و در انتها جام قهرمانی به تیمی می رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی مشهد در شب درخشش شیربیگی، نفت صدرنشین فوتسال زنان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مشهد در شب درخشش شیربیگی، نفت صدرنشین فوتسال زنان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید