ایرانسل اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی را برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ سایه، اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی، ویژه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، به وسیله ایرانسل برگزار می گردد.

ایرانسل اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی را برگزار می نماید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف بهبود زیرساخت های موجود، افزایش امنیت و مرتفع ساختن چالش های کلیدی شهرک های صنعتی و در پی ورود مؤثر و همه جانبه به صنایع مختلف کشور، نخستین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی، ویژه استان های خراسان را در روز سه شنبه 2 اسفند 1401، برگزار می نماید.

در این همایش که با حضور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان قدس رضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق، مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، جمعی از اعضای هیأت مدیره اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان های خراسان، مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان رضوی، مدیران، سازمان ها و فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت این استان ها برگزار می گردد، آنالیز تجارب ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال در صنعت و دستاوردهای تجاری ایرانسل در حوزه راه چارههای سازمانی، در کنار معرفی سبد محصولات سازمانی و راه چارههای تحول دیجیتال، به وسیله مدیران ارشد کسب وکار سازمانی ایرانسل ارائه می گردد.

بخش کسب وکار سازمانی ایرانسل، با حمایت از برگزاری این رویداد که از ساعت 8 الی 12، در هتل هما یک، در مشهد مقدس برگزار می گردد، جدیدترین سرویس های خود را در زمینه هوشمندسازی شهرها و دیجیتالی شدن شهرک های صنعتی، معرفی می نماید.

خدمات ارتباطی ابری، خدمات ارتباطی شبکه دیتا، خدمات سازمانی سرویس های موبایل، خدمات دیجیتال، اینترنت اشیا و کارخانه متصل ، خدمات مراکز داده و امنیت داده، از مهمترین خدمات و راه چارههای سازمانی ارائه شده به وسیله ایرانسل در اولین همایش تحویل دیجیتال شهرک های صنعتی استان های خراسان است.

بعلاوه از دیگر محصولات و سرویس های ویژه ای که در این رویداد ارائه می گردد، می توان به واکه، سیستم بی سیم ایرانسل (Walkeh)، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) و راه چاره یکپارچه نظارت تصویری ابری (VSaaS) اشاره نمود.

ایرانسل با توجه به مأموریت راهبردی خود و به عنوان نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، آمادگی کامل و لازم برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در منطقه ها صنعتی را دارد و بر این اساس، ایرانسل تسریع در توسعه شبکه 5G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و معادن کشور را در اولویت اول فعالیت های راهبردی خود قرار داده است.

منبع: فوت و فن

به "ایرانسل اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید