وی چتی ها 1 میلیاردی شدند

به گزارش وبلاگ سایه، زندگی امروز /این رکوردشکنی در فوریه و در حین سال نوی چینی رخ داد و حالا پس از فیس بوک و واتس اَپ که 2.1 و 1.5 میلیاردی هستند، در رتبه سوم جهانی قرار گرفته است. (فیس بوک در سال 2012 به این رقم رسیده بود)

وی چتی ها 1 میلیاردی شدند

به گزارش زندگی امروز به نقل از خبر آنلاین،پونی ما موسس و مدیر تنسنت، مالک وی چت، این مطلب را در خلال برگزاری سیزدهمین کنگره خلق چین در پکن اظهار داشت.

البته لازم به ذکر است کاربران چینی بیش از یک اکانت در وی چت دارند و اکانت بیزینس و شخصی شان با هم فرق دارد و تعداد واقعی کاربران فعال وی چت کمتر از 1 میلیارد است.

اکنون سرویس هایی که وی چت ارائه می دهد بیش از یک سرویس بوده و کاربران می توانند انواع پرداخت های الکترونیکی خانگی با آن انجام داده، رستوران مورد نظر را پیدا نموده و رزرو نمایند، بعلاوه تاکسی سرویس سفارش داده و انتقال پول به اعضای خانواده را به آسانی انجام دهند.

وی چت با زندگی چینی ها عجین شده است و اکنون در 15 کشور دیگر استفاده می گردد. (اغلب چینی هایی که در خارج کار نموده و پول به کشور خود منتقل می نمایند)

در حال حاضر بیش از 10 هزار فروشگاه در استرالیا از سرویس پرداخت وی چت استفاده می نمایند تا مشتریان چینی از خدمات آن بهره مند شوند و 2.5 میلیون استرالیایی عضو وی چت هستند.

منبع: زندگی روز

به "وی چتی ها 1 میلیاردی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وی چتی ها 1 میلیاردی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید