نگرانی کادر فنی پرسپولیس: بدن بازیکنان آزاد نکند

به گزارش وبلاگ سایه، بدن بازیکنان هنوز تا فرم مسابقه فاصله دارد و این نگرانی هست که آنها از این ناحیه به مشکل بخورند. به ویژه که بازی با سپیدرود در چمن مصنوعی برگزار می گردد و به آمادگی بدنی مساعدتری احتیاج دارد.

نگرانی کادر فنی پرسپولیس: بدن بازیکنان آزاد نکند

با توجه به تعطیلات طولانی و تقریبا دو ماهه نیم فصل، بدنساز سختگیر پرسپولیس تمرینات بدنسازی سنگینی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفت که صدای آنها را درآورد. پرسپولیس در قطر تمرینات بدنی سنگینی را پشت سر گذاشت که در بازگشت به تهران و هر چه به بازی با سپیدرود نزدیک می شویم، این تمرینات سبک تر شده تا بازیکنان به فرم مسابقه نزدیک شوند.

با این حال مقابل ماشین سازی معین شد بدن بازیکنان هنوز تا فرم مسابقه فاصله دارد و این نگرانی هست که آنها از این ناحیه به مشکل بخورند. به ویژه که بازی با سپیدرود در چمن مصنوعی برگزار می گردد که به دلیل سفتی زمین به آمادگی بدنی مساعدتری احتیاج دارد.

شاید بدن بازیکنان پرسپولیس در این بازی و حتی نخستین بازی نیم فصل دوم هم اصطلاحا آزاد نکند اما بعد از آن شرایط بسیار خوبی خواهد داشت. هر چند قرمزها ها به نوعی در این دو سه بازی که خیلی هم حساس هستند، باید با این مشکل کنار بیایند تا از جام حذفی کنار نروند و در راه قهرمانی لیگ برتر هم مقابل پدیده امتیاز از دست ندهند.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "نگرانی کادر فنی پرسپولیس: بدن بازیکنان آزاد نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی کادر فنی پرسپولیس: بدن بازیکنان آزاد نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید