مورد عجیب بازیکن پرسپولیس

به گزارش وبلاگ سایه، سومین اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران با 18 بازیکن داخلی و سه لژیونر در حالی ادامه پیدا کرد که بازیکنان مصدوم نیز در آن حضور داشتند.

مورد عجیب بازیکن پرسپولیس

میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که دو ملاقات اخیر این تیم را به علت آسیب دیدگی از دست داد همچنان عضو فعال تمرینات تیم ملی است. طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس سرلک از مصدومیت همسترینگ رنج می برد و باید زیر نظر کادر پزشکی تمرین کند، اما هافبک پرسپولیس در تمام آیتم های تمرینی که در عکس های ارسالی از تمرینات تیم ملی منتشر می گردد حضور دارد.

به نظر می رسد که این بازیکن ملی پوش مشکل خاصی برای حضور در تمرینات تاکتیکی و کار با توپ ندارد و با صلاحدید سرمربی پرسپولیس و برای آنکه بتواند در جام جهانی حضور داشته باشد در خدمت تیم ملی است.

بازیکن پرسپولیس که کوشش زیادی می نماید خود را به جام جهانی 2022 قطر برساند با نظر مستقیم یحیی گل محمدی مجوز حضور در کنار کادر پزشکی تیم ملی را پیدا نموده است تا اینگونه بتواند خود را برای سفر به قطر در شرایط مطلوب جسمی و فنی قرار دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین بازی خود را قبل از آغاز جام جهانی 2022 قطر مقابل مس کرمان در هفته یازدهم برگزار می نماید و بعید است سرلک در این ملاقات نیز بازی کند.

ملاقات دو تیم ساعت 17 پنجشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران در حالی برگزار می گردد که همچنان هیچ پاسخ مثبتی مبنی بر حضور تماشاگران وجود نداشته است.

منبع: فرارو

به "مورد عجیب بازیکن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب بازیکن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید