ناکامی گیلانی ها در هفته نخست لیگ یک

به گزارش وبلاگ سایه، تیم های سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندر انزلی، نخستین هفته لیگ یک فوتبال کشور را با ناکامی پشت سر گذاشتند. در این میان ملوان بندر انزلی ناکام ترین تیم استان در این مسابقات بود.

ناکامی گیلانی ها در هفته نخست لیگ یک

به گزارش وبلاگ سایه، در این سری از مسابقات تیم سپیدرود رشت مهمان مس رفسنجان بود که کوشش 90 دقیقه ای بازیکنان بی نتیجه ماند و این 2 تیم بدون رد و بدل هیچ گلی با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند. آن سوی ساحل خزر، دیگر نماینده گیلانی یعنی داماش به مصاف رایکای بابل رفت. این بازی در بابل برگزار گردید و به نوعی اولین دربی لیگ یک محسوب می شد.

در نیمه نخست مسابقه داماشی ها تمایل بیشتری برای دست یافتن به دروازه حریف از خود نشان دادند، اما با همه کوشش ها این نیمه نتیجه ای نداشت و بدون رد و بدل گلی به تساوی رسید. در نیمه دوم، 2 تیم بازی متعادلی داشتند و برخلاف نیمه نخست این تیم رایکا بود که بازی را بهتر از داماش شروع کرد. کوشش 2 تیم در انتها 90 دقیقه ثمری نداشت و دربی کاسپین نشینان با تساوی بدون گل انتها یافت.

ملوان بندر انزلی باسابقه ترین و پرافتخارترین تیم گیلانی حاضر در لیگ یک فوتبال کشور در هفته نخست این مسابقات، ناکام تر از دیگر نمایندگان گیلانی ظاهر شد و در اولین مسابقه طعم تلخ شکست را چشید. این نشان می دهد تیم ملوان بندر انزلی باسابقه و ریشه دار همچنان با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نماید. ملوانی ها که در هفته نخست مهمان تیم پاکدشت بودند در استادیوم تختی تهران با دریافت تک گل مسابقه از زمین خارج شدند تا خود را برای دیدارهای بعدی آماده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ناکامی گیلانی ها در هفته نخست لیگ یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی گیلانی ها در هفته نخست لیگ یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید