موفقیت حشد شعبی در پاکسازی 20 کیلومتر از مناطق مرزی دیالی و صلاح الدین

به گزارش وبلاگ سایه، به گفته یک فرمانده نیروهای مردمی عراق باانجام موفقیت آمیز عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین و دیالی مقدمات بازگشت چند هزار خانواده آواره به خانه هایشان فراهم می گردد.

موفقیت حشد شعبی در پاکسازی 20 کیلومتر از مناطق مرزی دیالی و صلاح الدین

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سایه به نقل از المعلومه محمد التمیمی از فرماندهان حشد شعبی عراق از نتایج عملیات نظامی در منطقه حوض المیته واقع در مرز استان دیالی و صلاح الدین اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ سایه بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ سایه بخوانید. (کلیک کنید)

التمیمی در این باره گفت که نیروهای حشد شعبی با انجام یک عملیات موفقیت آمیز با حضور رزمندگان یگان های لوجستیکی نظامی توانستند 20 کیلومتر از مناطق مابین استان های دیالی و صلاح الدین را از لوث تروریست ها پاکسازی و 7 بمب را کشف و ضبط نمایند.

به گفته این فرمانده نیروهای مردمی عراق در خلال این عملیات موفقیت آمیز نیروها به دقت تمامی اماکن محل حضور تروریست ها و طرق رفت و آمد انان را به دقت کنترل و پاکسازی کردند. در خلال این عملیات با یاری یگان مهندسی نیز یک معبر بر رودخانه العظیم برای انتقال ادوات نظامی و لوجستیکی به نیروها بنا شد.

وی تاکید نمود که این عملیات مهم ترین عملیات فصل پایانی سال 2020 میلادی بود.با انجام این عملیات امکان بازگشت 3 هزار خانواده عراقی به منازل شان فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موفقیت حشد شعبی در پاکسازی 20 کیلومتر از مناطق مرزی دیالی و صلاح الدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت حشد شعبی در پاکسازی 20 کیلومتر از مناطق مرزی دیالی و صلاح الدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید