مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری

به گزارش وبلاگ سایه، مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری 2018 با هدف حضور هرچه باشکوه تر کشورمان در این نمایشگاه ها برگزار می گردد.

مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، این نهاد به عنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میخواهد برای تهیه و طراحی پلان غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری که قرار است طی امسال میلادی در کشورهای فرانسه، اتریش و اسپانیا برگزار گردد، مسابقه طراحی غرفه برگزار کند.

در دوره های پیشین نمایشگاه ها، طراحی های غرفه ایران صرفاً نگاهی تجاری داشت به همین دلیل اغلب توسط طراحان خارجی انجام می شد؛ اما در این دوره آثار ارسالی توسط هیأت داوران داخلی مورد آنالیز قرار گرفته و طرح های برگزیده برای اجرا در نمایشگاه های بین المللی انتخاب می شوند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، غرفه های این نمایشگاه باید در سه تیپ و متراژهای 150، 250 و 500 مترمربع طراحی گردد.

همچنین روش های ارتباط با مشتری، معرفی صنایع دستی ایران به صورت مستقل، اتاق جلسات به منظور انجام مذاکرات و برگزاری کارگاه های آموزشی، پاویون اختصاصی، پذیرایی و فضایی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به منظور جلب مشارکت بازدیدنمایندگان از جمله ویژگی هایی است که طراحان باید مورد نظر قرار دهند.

ارائه تصویری با ارزش از کشورمان که صندلی ویژه ای به لحاظ تاریخ، فرهنگ، اصالت و ریشه، هنر و معماری و دیگر ارزش های معنوی دارد و ایجاد شور و نشاط به منظور جذب بیشتر بازدیدنمایندگان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه عنوان شده است.

سید محمد بهشتی، آرش مظفری، جواد میرحسینی و سامان سیار از جمله چهره های شاخص عرصه معماری کشورمان هستند که مسئولیت انتخاب آثار را بر عهده خواهند داشت.

پس از اتمام داوری ها، صاحبان آثار نخست تا سوم به ترتیب 35، 20 و 10 میلیون تومان به همراه نشان جایزه و تقدیرنامه از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت خواهند کرد و به نفرات چهارم و پنجم نیز نشان جایزه و تقدیر نامه اهداء خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا 22 مردادماه آثار خود را به نشانی: تهران، خیابان آزادی، بعد از خوش شمالی، نبش قانعی، پلاک 231، دفتر مرکزی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی، طبقه سوم، مدیریت گردشگری ارسال نمایند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با مجله معماری به شماره 88789109 (021) تماس بگیرند.

آیین خاتمهی این مسابقه تا خاتمه مرداد ماه امسال در محل ساختمان مرکزی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی برگزار و نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید