مرکل برای سومین بار در طول یک ماه لرزید ، لحظه این اتفاق جنجالی را ببینید

به گزارش وبلاگ سایه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان برای سومین در یک ماه هنگامی که در ملاقاتی در کنار نخست وزیر فنلاند ایستاده بود دچار لرزش بدن شد.

مرکل برای سومین بار در طول یک ماه لرزید ، لحظه این اتفاق جنجالی را ببینید

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

به گزارش دیلی میل در ویدئویی که خبرگزاری رویترز از این دیدار در روز چهارشنبه 19 تیر منتشر نموده است، دیده می گردد که همه بدن آنگلا مرکل در هنگامی در یک مراسم سان نظامی در هنگام ورود آنتی رینه، نخست وزیر فنلاند ایستاده است، به طور کنترل ناپذیری می لرزد.

در این ویدئو هنگامی که دوربین روی مرکل 64 ساله متمرکز می گردد، می توان دید که او لحظه ای دستانش را به هم قلاب می نماید، بعد دست هایش را کنار بدنش رها می نماید و همه بدنش به طور مهارناپذیری دچار لرزش می گردد.

صدراعظم آلمان سپس در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر فنلاند به مردم اطمینان داد که حالش خوب است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

لرزش بدن مرکل برای نخستین بار در 18 ژوئن (28 خرداد) در هنگام دیدار با ولادومیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین توجه ها را جلب کرد و موجب نگرانی درباره سلامت او شد.

آنگلا مرکل دو هفته پیش در 27 ژوئن هم در یک مراسم عمومی در کنار فرانک- والتر استاین مایر، رئیس جمهور آلمان هم دچار لرزش شد. این لرزش بدن که درست 2 و ساعت پیش از سفر او به ژاپن برای شرکت در اجلاس گروه 20 رخ داد، پرسش های جدیدی را درباره وضعیت سلامت او برانگیخت.

یک مقام دولتی آلمان گفت درحالی که نخستین مورد لرزش مرکل به کم آبی بدن و مصرف بیش ازحد قهوه در یک روز داغ نسبت داده شد، دومین مورد لرزش بیشتر روان شناختی بود چراکه او به شدت کوشش می کرد از تکرار لرزشش جلوگیری کند.

کارشناسان پزشکی فرضیات بسیاری را درباره علت لرزش مرکل مطرح نموده اند، از پرکاری تیروئید تا افت قند خون. اما اغلب پزشکان توافق دارند بعید است که این لرزش مربوط به کم آبی بدن یا بیماری پارکینسون باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرکل برای سومین بار در طول یک ماه لرزید ، لحظه این اتفاق جنجالی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل برای سومین بار در طول یک ماه لرزید ، لحظه این اتفاق جنجالی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید