ماجرای پاداش 350 میلیون تومانی بنز برای قدردانی از کارکنان اش

به گزارش وبلاگ سایه، طرح پرداخت پاداش مرسدس بنز از سال 1997 اجرا می گردد. آن طور که این شرکت اعلام نموده است، تقریباً 93 هزار نفر از پرسنل واجد شرایط دریافت پاداش سال 2022 هستند. با هماهنگی هایی موجود بین اتحادیه کارگری و مدیران مرسدس بنز، این پاداش با حقوق ماه آوریل به حساب افراد مشمول واریز خواهد شد. این پاداش قابل توجه درحالی پرداخت می گردد که بیشترین اندازه حقوق برابر با 6465 یورو است.

ماجرای پاداش 350 میلیون تومانی بنز برای قدردانی از کارکنان اش

شرکت مرسدس بنز بیش از دو دهه است که با پرداخت پاداش، از زحمات کارکنان خود تقدیر می نماید.

شرکت مرسدس بنز بیش از دو دهه است که با پرداخت پاداش، از زحمات کارکنان خود تقدیر می نماید. سال قبل این خودروساز بزرگ آلمانی 6 هزار یورو به عنوان نماد قدردانی به حدود صد هزار نفر از پرسنل خود پرداخت کرد.

با توجه به افزایش سود کمپانی در سال 2022، اشتوتگارتی ها سال جاری دست ودلبازتر شده اند و به هر یک از کارمندان خود 7300 یورو پاداش پرداخت خواهند کرد. این رقم معادل چیزی در حدود 350 میلیون تومان می گردد.

طرح پرداخت پاداش مرسدس بنز از سال 1997 اجرا می گردد. آن طور که این شرکت اعلام نموده است، تقریباً 93 هزار نفر از پرسنل واجد شرایط دریافت پاداش سال 2022 هستند. با هماهنگی هایی موجود بین اتحادیه کارگری و مدیران مرسدس بنز، این پاداش با حقوق ماه آوریل به حساب افراد مشمول واریز خواهد شد. این پاداش قابل توجه درحالی پرداخت می گردد که بیشترین اندازه حقوق برابر با 6465 یورو است.

از ابتدای سال مالی 2023، سیستم تازهی برای محاسبه پاداش پرداختی به کارکنان مرسدس بنز ایجاد خواهد شد. مرسدس می گوید این استراتژی با سیستم مدیریت کنونی همسوتر خواهد بود.

مرسدس بنز و سرمایه گذاری 47 میلیارد دلاری روی برقی سازی خودرو ها

شاید بدانید مرسدس بنز با سرعت بالایی درحال برقی سازی سبد محصولات خود است. این کمپانی پیشگام چندی قبل تصمیم گرفت تا انتها دهه کنونی، 47 میلیارد دلار سرمایه برای تحقق هدف مذکور اختصاص دهد. براساس استراتژی تازه، این شرکت در نظر دارد تا سال 2030، در بازار هایی که امکان آن وجود دارد، به یک برند تمام الکتریکی تبدیل گردد.

مرسدس بنز محصولات برقی خود را بر مبنای پلتفرم های مخصوص راهی بازار خواهد نمود. این کمپانی، پلتفرم MMA را برای خودرو های کامپکت و پلتفرم MB.EA را برای خودرو های سایز میانه و بزرگ توسعه می دهد. پلتفرم AMG.EA نیز به مدل های اسپرت و قدرتمند اختصاص دارد و خودرو های مینی ون و تجاری روی پلتفرم VAN.EA فراوری خواهند شد.

علاوه براین، باید گفت مرسدس 8 کارخانه ساخت باتری احداث خواهد نمود تا مسئله ای از بابت تأمین باتری پیش نیاید. این کمپانی تا سال 2026 بودجه توسعه موتور های درون سوز را تا 80 درصد کاهش خواهد داد که آن هم طبیعتاً تاثیر مستقیمی روی نیروی کار خواهد گذاشت. پیش بینی می گردد با سیاست تازه مرسدس بنز، تنوع مدل های کامپکت کاهش پیدا کند و فراوری A کلاس هاچ بک و سدان سرانجام یابد. حذف مینی ون B کلاس دیگر اتفاقی است که کارشناسان احتمال آن را می دهند.

لازم به ذکر است مرسدس بنز فروش نیمی از محصولات با پیشرانه هیبریدی و برقی تا سال 2025 را دنبال می نماید؛ هدفی که درصورت تحقق، 5 سال زودتر از برنامه ریزی های اولیه خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "ماجرای پاداش 350 میلیون تومانی بنز برای قدردانی از کارکنان اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پاداش 350 میلیون تومانی بنز برای قدردانی از کارکنان اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید