قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد

به گزارش وبلاگ سایه، قیمت فیات 500 رسماً از سوی شرکت پارسیان موتور مانلی اعلام شد. این محصول وارداتی اروپایی برای بازار ایران مدل 2023 خواهد بود و بهای مصرف کننده آن فراتر از دو میلیارد تومان است.

قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - قیمت فیات 500 مدل 2023 شرکت پارسیان موتور مانلی دو میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شد. این شرکت برنامه دارد تا تعدادی از این خودرو مجذوب کننده را با موتور 1.2 لیتری و گیربکس اتوماتیک به بازار خودرو کشور وارد کند. پارسیان موتور مانلی اعلام نمود که این برچسب قیمت با احتساب تمامی هزینه های شماره گذاری، مالیات و عوارض برای فیات 500 مشخص شد.

پارسیان موتور مانلی بعلاوه اعلام نمود که قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومانی این خودرو، صرفاً مختص آذر ماه امسال است. از همین رو محتمل است تا در ماه های آینده شاهد تغییراتی در قیمت تمام شده این خودرو باشیم.

پارسیان موتور مانلی نسخه 1.2 لیتری فیات 500 را برای واردات به بازار خودرو کشورمان انتخاب کرد. فیات 500 با این قوای محرکه می تواند 69 اسب بخار نیرو در اختیار مالک خود قرار دهد.

حداکثر گشتاور موتور این اروپایی مجذوب کننده به 102 نیوتن متر می رسد و یک گیربکس AMT نیمه اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو و گشتاور موتور را به محور جلو فیات 500 برعهده دارد.

از جمله امکانات رفاهی فیات 500 وارداتی پارسیان موتور مانلی می توان به نمایشگر دیجیتال، AppleCarPlay، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه های کنترل پایداری و کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی اشاره نمود.

این خودرو بعلاوه با 7 ایربگ، سقف پانورامیک، فرمان برقی، سنسورهای نور و باران، امکان تنظیم حالات رانندگی، امکان تعویض دنده به وسیله اهرم های پشت فرمان، کروز کنترل و… به دست متقاضیان خرید آن خواهد رسید.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

محکومیت قطعی بهمن موتور به 5 هزار میلیارد تومان جریمه به علت گران فروشی

قیمت گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می گردد / قیمت خودرو آزاد می گردد؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گردید

مصوبه واردات خودروی فوتبالیست ها به وسیله دیوان عدالت اداری باطل شد

قیمت جتا VS7 و جتا VS5 در ایران چقدر گرانتر از چین است؟

ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد

منبع: بیت ران

به "قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید