قیام یووه، رئال و بارسا علیه یوفا

به گزارش وبلاگ سایه، سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در بیانیه ای رسمی به تهدیدات اخیر یوفا واکنش نشان دادند.

قیام یووه، رئال و بارسا علیه یوفا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سایه، حواشی سوپرلیگ همچنان ادامه دارد و اخیرا اخباری در مورد آغاز پرونده قضایی توسط یوفا و تلاش این نهاد برای اخراج رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از فصل بعد لیگ قهرمانان شنیده شده است. حالا این سه باشگاه به این شایعات واکنش نشان داده اند.

در این بیانیه آمده است: بارسا، یوونتوس و رئال مادرید، باشگاه هایی با تاریخچه صد ساله در برابر هر نوع زورگویی یا فشارهای غیرقابل تحمل تسلیم نخواهند شد و از جهت مصاحبه و احترام، به دنبال راه حل های سریع برای حل مسائل امروز فوتبال هستند.

این نگرش منزله نقض آشکار تصمیم دادگستری است. این نهاد پیش از این نیز با بیانیه ای صریح به یوفا هشدار داده اند تا از انجام اقدامات برای مجازات باشگاه های موسس سوپرلیگ خودداری کنند. بنابراین آغاز دادخواهی انضباطی توسط یوفا قابل درک نبوده و به منزله حمله مستقیم علیه حاکمیت قانونی است که ما شهروندان اتحادیه اروپا به طور دموکراتیک وضع کرده ایم.

از همان ابتدا سوپرلیگ با هدف بهبود اوضاع فوتبال اروپا و در جهت مصاحبهی همیشگی با یوفا و با هدف افزایش علاقه مردم به این ورزش و ارائه بهترین نمایش ممکن به هواداران ایجاد شد. در نهایت یا ما فوتبال را اصلاح می کنیم یا باید سقوط اجتناب ناپذیر آن را تماشا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قیام یووه، رئال و بارسا علیه یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیام یووه، رئال و بارسا علیه یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید