فائوچی ادعای ترامپ درباره غیرواقعی بودن تلفات کرونا را رد کرد

به گزارش وبلاگ سایه، 2 مقام ارشد بهداشت و درمان آمریکا ادعای مطرح شده از سوی ترامپ درباره غیرواقعی بودن آمار تلفات ویروس کرونا در این کشور را رد کردند.

فائوچی ادعای ترامپ درباره غیرواقعی بودن تلفات کرونا را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سایه به نقل از رویترز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این ادعا نموده است که آمارهای فدرال درباره موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا فراتر از ارقام واقعی است، 2 مقام ارشد بهداشت و درمان با رد این ادعا ابراز امیدواری کردند که فرایند واکسیناسیون هر چه سریعتر ادامه یابد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ سایه بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: آمارهای مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، واقعی است. بیمارستان های پر از بیمار و کارکنان بهداشت و درمان که به شدت تحت فشار هستند، غیرواقعی نیستند. اینها واقعی است.

فائوچی و جروم آدامز جراح کل آمریکا که در برنامه سی ان ان شرکت نموده بودند، با قاطعیت از دقت آمارهای مربوط به ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا که از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا منتشر شده، دفاع کردند.

تا به امروز بیش از 20 میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده و 347 هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نموده اند.

آدامز نیز در این باره گفت: از دیدگاه بهداشت عمومی، من هیچ دلیلی برای ایجاد شک و تردید در آمارهای ویروس کرونا نمی بینم و تصور می کنم مردم باید نسبت به واقعیت ها آگاهی داشته باشند.

فائوچی و آدامز ابراز امیدواری کردند که فرایند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آمریکا سرعت بیشتری پیدا کند.

از 14 دسامبر تا به امروز حدود 4.2 میلیون نفر در آمریکا واکسینه شده اند. این در حالی است که دولت ترامپ هدف 20 میلیون نفری را تعیین نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فائوچی ادعای ترامپ درباره غیرواقعی بودن تلفات کرونا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی ادعای ترامپ درباره غیرواقعی بودن تلفات کرونا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید